Ambasádorkou elektromobility pre značku ŠKODA na Slovensku sa stala herečka Monika Hilmerová. Spoločne s rodinou si prevzala kľúče od prvého čisto elektrického vozidla s okrídleným šípom na kapote ENYAQ iV, ktoré im bude robiť spoločnosť najbližšie mesiace.
Hilmerová ako ambasádorka elektromobility pre značku ŠKODA predstaví počas niekoľkých mesiacov svoj život s elektromobilom v každodennej rodinnej či pracovnej rutine. Spolu s manželom, známym tanečníkom Jarom Bekrom, a ich ratolesťami, priblížia nielen svoj postoj k zelenej mobilite, ale aj pohodlnosť, bezpečnosť a využiteľnosť elektromobilu ako spoločníka pre každodenné zážitky.
Projekt bol spustený zverejnením kampaňového videa.
„Elektromobilita je stále pre mnohých plná mýtov a nejasností. ŠKODA AUTO, ako líder vo svojej oblasti na Slovensku, má ambíciu to zmeniť. Aj napriek najnovším technológiám sú tu totiž autá stále najmä pre ľudí a ich úlohou je byť im spoľahlivým, praktickým a bezpečným pomocníkom tam, kde ho potrebujú. Naša spolupráca s Monikou Hilmerovou a Jarom Bekrom má ukázať, že elektromobil je partner pre bežný život, spĺňa všetky očakávania, ktoré človek od vozidla má a navyše dokáže splniť aj nároky zelenej mobility," uviedol Roman Rajtár, vedúci oddelenia marketingu v ŠKODA AUTO Slovensko.
„Aj pre mňa je jazdiť na čisto elektrickom aute pomerne nová skúsenosť. Som skutočne zvedavá aký je život s plne elektrickým autom a teším sa, že na vlastnej koži vyskúšame všetky zaujímavosti a vychytávky nového ENYAQ iV. Na prvý pohľad si ma získal svojím štýlovým zovňajškom a pozitívne ma prekvapil aj vnútorný priestor auta, je to krásne rodinné auto. Už dlhšie som sa pohrávala s myšlienkou vyskúšať elektromobil. Teším sa na spoluprácu so ŠKODA AUTO Slovensko a verím, že budem môcť sprostredkovať svoje skúsenosti a pohľad na život s elektromobilom aj ostatným. Ak sa niekto obáva, ako mu bude sedieť elektromobil do rodinnej prevádzky, možno ho moje zážitky presvedčia, že elektrické auto môže byť zaujímavým variantom aj pre rodinu s deťmi." povedala Monika Hilmerová. Skúsenosti a zážitky s novým ENYAQ iV môžete sledovať na Instagrame Moniky Hilmerovej a Jara Bekra.
ŠKODA AUTO Slovensko spoluprácou s Hilmerovou pokračuje v kampani zameranej na búranie mýtov o elektromobiloch a edukáciu širokej verejnosti o stále novej oblasti mobility na Slovensku.
360° komunikácia, ktorú ŠKODA AUTO Slovensko zahájila pred necelým rokom, priniesla množstvo netradičných formátov, ktoré priamo reflektujú potreby aktuálnej doby.
Výber ambasádorov Moniky Hilmerovej a Jara Bekra prebiehal sofistikovaným spôsobom. Návrh zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett s využitím interného nástroja INFLUENCERTOOOOOOL od spoločnosti Data on Steroids.
Vizitka kampane:
Klient: ŠKODA AUTO Slovensko
Produkt: ENYAQ iV
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Štefan Andrejco
Strategy Director: Vladimír Lefik
Copywriter: Veronika Podmaková
Art Director: Štefan Andrejco
Account Director: Richard Macanga, Milan Sitárik
Režisér: Emília Ondriášová
Produkcia: Leopard Production