StoryEditor

Značky požičali názvy vlakom. Chcú sa zviditeľniť

08.02.2016, 19:50
Autor:
rmrm
Fixinela, RWE či Novofruct. Prečo preferujú trasu Bratislava – Žilina – Košice?


 

01 - Modified: 2008-02-03 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Ako si odpísať nezdaniteľnú sumu
01 - Modified: 2022-08-19 08:52:08 - Feat.: - Title: Pridaj sa do tímu Stratégií 02 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? 03 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych 04 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic 05 - Modified: 2017-03-01 07:52:20 - Feat.: - Title: Kým neprišla ponuka, boli úplne obyčajní. Čím žijú ľudia, ktorí prepožičali svoju tvár jednej značke?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. január 2023 12:07