Vlajková loď v Starom meste v Bratislave je v súčasnosti sedemnástou a zároveň najväčšou predajňou Dedoles.
Snahou Dedoles je prepojiť online a offline svet tým, že sa bude v predajni nachádzať väčšina produktov, ktoré si teraz zákazníci môžu kúpiť v e-shope. Bude to tiež priestor na vystavenie najobľúbenejších produktov, špeciálnych kolekcií ako napr. plaviek z recyklovaných plastov či letnej kolekcie plnej noviniek, akými sú napríklad košeľové šaty.
„Miesto pre našu vlajkovú loď sme starostlivo vyberali. Chceli sme v bratislavskom Starom meste pomôcť znovu rozprúdiť život a rozveseliť aj okoloidúcich ľudí. Dohodli sme sa preto aj na realizácii novej streetartovej maľby namiesto slávnej spiace líšky. Hlavnou úlohou vlajkovej lode je prezentácia nášho rozširujúceho sa sortimentu a jeho priblíženie zákazníkovi. Taktiež by sme radi poskytli zákazníkovi jedinečný zážitok z nakupovania. V predajniach používame Digital Signage - LCD monitory, pomocou ktorých lepšie komunikujeme naše reklamy, reklamné akcie, ako aj rôzne informácie pre zákazníkov,“ vysvetľuje Retail Director pre Slovensko, Patrik Panko.
Otvorením vlajkovej lode medzi predajňami Dedoles na Kamennom námestí v Bratislave však expanzia nekončí. Začiatkom školského roka spoločnosť otvorí ďalšiu predajňu. Tá sa bude nachádzať v rámci nového obchodného centra na autobusovej zastávke Nivy. V rámci nej plánuje Dedoles vyskúšať špeciálny dizajn predajne a kiosku s oblými líniami, prvkami minimalizmu a dreva.
Dedoles je slovenská spoločnosť, ktorá funguje už deväť rokov. Vznikla v roku 2011 a zameriava sa na predaj oblečenia a veselých produktov. Najznámejšie sú jej veselé ponožky, ktoré „nemajú páru“. Interný tím Dedoles dizajnérov tiež vytvoril spoločnú plážovú kolekciu so známym slovenským návrhárom Ferom Mikloškom, ktorou spoločnosť odštartovala svoju fashion éru. V súčasnosti pôsobí Dedoles v 21 krajinách Európy.