Po pol roku od otvorenia prvej kamennej predajne v bratislavskom Avione prichádza Bonami s ďalšou pobočkou, tentoraz v nákupnom centre Eurovea, ktorá privíta prvých zákazníkov už vo štvrtok 29. júla.
“Do Eurovey sme sa rozhodli situovať novú kamennú predajňu z dôvodu lokality. Eurovea denne priťahuje aj vďaka promenáde, kaviarňam a reštauráciám veľa ľudí. Chceli sme byť trochu bližšie zákazníkom z centra Bratislavy, pre ktorých môže byť prevádzka v Avione od ruky,” vysvetľuje Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Koncept predajne je rovnaký ako v Avione, a teda miesto, kde si zákazníci môžu vyzdvihnúť svoje objednávky, prezrieť stovky produktov, kúpiť čokoľvek z širokej ponuky na webe alebo vrátiť produkty, ktoré im nevyhovujú.
“Rozdiel môžu zákazníci vnímať predovšetkým v sortimente. Do novej predajne sme sa rozhodli umiestniť prémiovejšie značky,” hovorí Pavel Vopařil.
Druhá predajňa je špecifická aj tým, že si ju v Bonami sami navrhovali na mieru, a to vrátane všetkého vybavenia. V predajni opäť funguje prepojenie online a offline nákupného zážitku v omnichannelovom riešení - ponuka je prepojená s e-shopom, každý produkt má svoj QR kód a všetky informácie o možnosti objednania online, ako počet kusov, varianty produktu a cenu.
Bonami je online platformou pre predaj prémiového nábytku, dekorácií, módnych doplnkov, darčekov, hračiek a potrieb pre celú domácnosť a záhradu. Spoločnosť bola založená v roku 2013 Václavom Štruplom a je súčasťou českej investičnej skupiny Miton. Spoločnosť pôsobí v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku.