Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou júnového Hodnotenia sa stala agentúra Wiktor Leo Burnett.
Backstage z Hodnotenia júnových prác priblížili Lucia Petrášová a Michal Hornický.
Kategória: Film- televízna reklama
Platová rovnosť
Na Slovensku je nepomer v platoch mužov a žien stále veľmi častý Preto sa Lidl v spolupráci s kreatívnou agentúrou Róbert Slovák a jeho priatelia rozhodol odkomunikovať rovnosť platov mužov a žien zamestnaných v obchodnom reťazci. Ilúziu menej hodnotných žien vytvorili pomocou tzv. Ames room, v ktorej celý reklamný spot natočili. Miestnosť bude ďalej cestovať po predajniach Lidl ako atrakcia komunikujúca myšlienku ďalej.
Klient: Lidl Slovenská republika
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Róbert Slovák
Strategy director: Romana Umrianová
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account manager: Kristína Krištufková, Miroslav Nadobrý
Kategória: Film – online film a video
Meeting zombies
Meetingy plné duchom neprítomných účastníkov sú čoraz bežnejšie, pandémia a home office tento fenomén ešte prehĺbili. TRIAD preto predstavil Slido ako interaktívny tool, ktorý vráti do stretnutí živo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.