Najvýraznejšia kampaň s témou pandémie získala Grand Prix.
Po víkendových protestoch pred parlamentom si pripomenieme reklamu kozmetickej značky Dove, ktorá sa spojila s agentúrou Ogilvy a priniesla autentické zábery, aké je to pracovať v nemocnici počas pandémie.
Celý nápad vznikol vďaka Instagramu, kam zdravotníci a zdravotníčky pridávali svoje fotografie poznačené niekoľkohodinovým nosením ochranných pomôcok. V ich tvárach sa zračilo absolútne vyčerpanie, ale aj odhodlanie zachrániť čo najviac životov.
Spoločnosť Dove oslovila prostredníctvom sociálnej siete napríklad zdravotníčku Amandu, ktorá si dovtedy nevedela predstaviť, že by sa niekedy objavila na titulnej strane denníka The New York Times. Prinieslo jej to aspoň čiastočné zadosťučinenie.
Kampaň sa dočkala masovej pozornosti na Twitteri, kde používatelia z označenia #CourageIsBeautiful (Odvaha je nádherná) spravili trend. Okrem toho sa táto práca samozrejme nezaobišla bez povšimnutia na festivale Cannes Lions 2021. Grand Prix získala v kategórii Print and Publishing.