Trinásť nových trhov a medzi nimi aj Slovensko. Programatický nákup audio a video reklamy v Spotify je možný už aj u nás. Podľa spoločnosti ide o reakciu na rastúci dopyt značiek na používanie programatického nákupu v modernej audio platforme, ktorá pomáha osloviť konkrétne, dôležité publikum.
Minulý rok uviedla spoločnosť Httpool programatický nákup audio reklamy na Spotify v Rakúsku, Poľsku, Českej republike a Rumunsku. V súčasnosti rozširuje portfólio krajín a k trinástim novým krajinám pribudlo aj Slovensko.
„Spustenie programatického nákupu v Spotify je výrazným míľnikom v segmente digitálneho audia v krajinách strednej Európy,“ vysvetlil Matúš Konečný, Httpool.
Používatelia Spotify Free verzie, kde je doručovaná reklama, trávia v aplikácii v priemere 2,5 hodiny denne. Jednu z piatich minút strávených v aplikácii sa aktívne pozerajú na obrazovku. Platforma tak predstavuje zaujímavú príležitosť pre značky, ktoré chcú využiť okrem audia aj vizuálnu stránku reklamy.
Spotify ponúka pomocou programatického nákupu flexibilitu pre agentúry a programatické interné tímy a je teraz k dispozícii ako privat marketplace (PMP). PMP prináša exkluzívny prístup k prémiovému inventory.