StoryEditor

Inšpirácie z Cannes: Mastercard umožnila transrodovým ľuďom ukázať svoju pravú identitu

05.08.2021, 16:23
Spoločnosť vyšla kartou True Name v ústrety transrodovým a nebinárnym osobám a príkladne sa vyhla queerwashingu.

Viaceré spoločnosti začali v posledných dvoch rokoch výraznejšie upozorňovať na práva transrodových a nebinárnych ľudí. Tentoraz v Cannes ocenili niekoľko reklám s touto témou: I Am od Starbucksu, Francesca od ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-08-30 06:38:32 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Pečenie chleba dokáže ženám zachrániť život 02 - Modified: 2021-08-03 09:51:45 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Mladých treba počúvať, odkazuje značka Burberry 03 - Modified: 2021-08-02 20:05:01 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Plesnivý Burger King je jednou z najznámejších reklám uplynulého roka 04 - Modified: 2021-07-30 08:25:34 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Rexona zjednodušila život ľuďom so znevýhodnením
01 - Modified: 2022-03-31 07:51:05 - Feat.: - Title: Najobľúbenejšími obchodníkmi Slovákov za rok 2021 sú Dráčik, Martinus a dm drogerie markt 02 - Modified: 2021-10-04 07:36:13 - Feat.: - Title: Vzniká nový masívny priemysel. Budúcnosť koncertov hľadajte vo Fortnite 03 - Modified: 2021-08-31 13:00:51 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Príbehy maternice majú potenciál prepísať učebnice 04 - Modified: 2021-08-31 10:59:20 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Žite naplno podľa svojich predstáv, odkazuje príbeh Francescy od Dieselu 05 - Modified: 2021-08-30 13:58:07 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Stroj od značky H&M vám zrecykluje oblečenie na počkanie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 11:08