StoryEditor

Orange pokračuje v kampani Nájdi sa. V hlavnej úlohe sa predstavia Evelyn a Števo Martinovič

19.08.2021, 14:30
Autor:
redred
Komunikáciu pripravila agentúra pragmatig.

Orange má podľa výsledkov nezávislej štúdie spoločnosti Systematics PAB najkvalitnejšiu mobilnú sieť na Slovensku. Túto skutočnosť sa značka rozhodla podporiť popri ATL kampani aj PR kampaňou „Roadtrip v najlepšej sieti“ zameranou na online kanály.

Hlavnými hrdinami PR kampane z dielne agentúry pragmatig sú Eva „Evelyn“ Kramerová a Števo Martinovič –  tváre z televíznej obrazovky a sociálnych sietí. Kampaň pozostáva z viacerých videí, v ktorých dvojica cestuje po Slovensku, objavuje jeho skryté krásy a stretáva zaujímavých ľudí. Základnou esenciou roadtripu sú okrem pekných miest a scenérií ich vtipné dialógy.

„Vzhľadom na výborné prijatie nového komunikačného konceptu Nájdi sa prinášame integrovanú PR kampaň, ktorá nadväzuje na hľadanie sa na náročnej ceste naprieč Slovenskom. V roadtripovej sérii akcentujeme atribúty najlepšej mobilnej siete, ktorá získala viacero prvenstiev aj v medzinárodnom porovnaní. Prostredníctvom Evelyn a Števa Martinoviča ju podrobujeme rôznym testom, ktoré humornou a štylizovanou formou ozrejmujú prínos kvalitnej siete pre zákazníka,“ vysvetľuje Tomáš Palovský, Head of Corporate Affairs spoločnosti Orange Slovensko.

„V online priestore a PR sme chceli Najlepšiu sieť priblížiť ľuďom cez obsah, ktorý sami radi vyhľadávajú. Aj preto padla naša voľba na Evelyn a Števa, ktorí sú populárni na viacerých online platformách a vedia dať aj brandovému obsahu natívnu a odľahčenú podobu. Roadtripový charakter kampane s dvoma výraznými slovenskými influencermi nám veľmi dobre zapadol do hlavného komunikačného konceptu „Nájdi sa“. Evelyn a Števo prinášajú nielen svojský humor, ale predovšetkým PR potenciál, vďaka ktorému vieme efektívnejšie využívať jednotlivé komunikačné kanály,“ dodáva Andrej Gargulák, Managing Director agentúry pragmatig.

V jednotlivých epizódach „Roadtripu v najlepšej sieti“ Evelyn a Števa okrem iného čaká aj drifting so známym motoristickým novinárom či lekcia live streamingu pre seniorský folklórny súbor.

Kampaň prebieha v rôznych online media typoch od 19.8. do polovice septembra.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Roadtrip v najlepšej sieti
Klient: Orange Slovensko / Tomáš Palovský, Alexandra Piskunová, Nina Horváthová
Agentúra: pragmatig
Strategy director: Andrej Gargulák
Creative director: Šimon Škoviera
Account director: Martin Vidan
Použité médiá: Facebook, Instagram, Youtube, online média
Termín nasadenia 19.8.2021
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia: Playground13
Réžia: Juraj Zmatek

01 - Modified: 2021-03-31 09:29:56 - Feat.: 0 - Title: Orange zveril agentúre Elite / Monday Lovers aj digitálnu kreatívu 02 - Modified: 2021-04-15 11:56:22 - Feat.: 0 - Title: Orange ide po rokoch do televízie s kampaňou pre podnikateľov 03 - Modified: 2021-07-09 11:10:39 - Feat.: 0 - Title: Nájdi sa. Orange sa našiel v novom komunikačnom koncepte
01 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom 02 - Modified: 2023-09-04 14:09:54 - Feat.: - Title: Orange predstavuje nový komunikačný koncept. V centre pozornosti je "čLOVEk" 03 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 05 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 16:01