Víťazom októbrového tendra na reklamnú agentúru pre shopping centrum Polus City Center v Bratislave sa stala agentúra Apple Pie Advertising.
Premiérová imidžová kampaň odštartovala v januári 2008 a pozostáva z dvoch vizuálov – „Šaty“ a „Hodinky“. „Pri tvorbe konceptu sme sa vizuálnym štýlom chceli výrazne odlíšiť od spôsobu komunikácie konkurenčných shopping centier,“ hovorí Patrícia Schafferová, creative director Apple Pie Advertising. „Hľadali sme spôsob ako odovzdať reklamné posolstvo inak než cez vizuály usmiatych ľudí. Koncept vychádza z faktu, že shopping centrá ľudia nenavštevujú len z dôvodu pokrytia svojich základných životných potrieb, ale stali sa akousi „terapiou“ súčasnej generácie. Nakupovanie je relaxom, je to spôsob ako sa odmeniť. Tak isto je shopping centrum miesto stretávania a zábavy, “dodáva. Imidžová kampaň je v rovnakej línii doplnená o sezónne kampane, ktoré budú nasadzované postupne v priebehu roka 2008.
Zdroj: Apple Pie Advertising, 2008

