StoryEditor

Marketér.sk sa lúči pri rekordnej návštevnosti

06.02.2012, 23:00

V januári prekonal hranicu 45 000 RU. Čoskoro sa jeho obsah zlúči so Stratégiami.

B2C web o médiách, marketingu a reklame Marketér.sk dosiahol historicky najlepší výsledok. Podľa predbežného odhadu AIMmonitora si naňho v januári kliklo 46 089 reálnych užívateľov (RUest).

Marketér.sk tak prekonal aj najlepšie časy zo začiatku roka 2009. Vtedy sa mu dvakrát podarilo prekročiť 40 tisíc RU. V najsilnejšom mesiaci, marci 2009, získal 42 143 RU.

Top 10 najčítanejších pôvodných správ na webe Marketér.sk za január 2012

  1. Mojsejová a spol. spečatili koniec Ghannamovej v TA3
  2. Politické debaty rastú. Mojsejová prekonala Fica
  3. Lampa o kauze Gorila mala nadpriemernú sledovanosť
  4. Lampa sa dnes vracia s kauzou Gorila. Po voľbách je neistá
  5. Hríbova Lampa zrejme opäť zhasne
  6. Wanda Adamík Hrycová: Zita na krku nesklamala, objednávku sme naplnili
  7. Druhý dych odštartoval nadpriemerne, s podielom trikrát vyšším ako Doma
  8. Zmenené Správy STV: Nových divákov nemajú čím získať
  9. Televízia TA3 má už náhradu za Ghannamovú
  10. McDonald's stiahol svoju kampaň na Twitteri po dvoch hodinách

Ďalší B2C web o médiách, marketingu a reklame Mediálne.sk mal v januári 123 332 RU (predbežný odhad) a brandžový B2B web Stratégie.sk 14 477.

Web Stratégie.sk čoskoro podstúpi redizajn. Potom na ňom vydavateľstvo Ecopress zlúči všetok marketingový, mediálny a reklamný B2B online obsah. Posilní obsahovú stránku o nové, pôvodné témy a pod Stratégie.sk začlení aj Marketér.sk.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2025 03:39