V januári prekonal hranicu 45 000 RU. Čoskoro sa jeho obsah zlúči so Stratégiami.
B2C web o médiách, marketingu a reklame Marketér.sk dosiahol historicky najlepší výsledok. Podľa predbežného odhadu AIMmonitora si naňho v januári kliklo 46 089 reálnych užívateľov (RUest).
Marketér.sk tak prekonal aj najlepšie časy zo začiatku roka 2009. Vtedy sa mu dvakrát podarilo prekročiť 40 tisíc RU. V najsilnejšom mesiaci, marci 2009, získal 42 143 RU.
Top 10 najčítanejších pôvodných správ na webe Marketér.sk za január 2012
- Mojsejová a spol. spečatili koniec Ghannamovej v TA3
- Politické debaty rastú. Mojsejová prekonala Fica
- Lampa o kauze Gorila mala nadpriemernú sledovanosť
- Lampa sa dnes vracia s kauzou Gorila. Po voľbách je neistá
- Hríbova Lampa zrejme opäť zhasne
- Wanda Adamík Hrycová: Zita na krku nesklamala, objednávku sme naplnili
- Druhý dych odštartoval nadpriemerne, s podielom trikrát vyšším ako Doma
- Zmenené Správy STV: Nových divákov nemajú čím získať
- Televízia TA3 má už náhradu za Ghannamovú
- McDonald's stiahol svoju kampaň na Twitteri po dvoch hodinách
Ďalší B2C web o médiách, marketingu a reklame Mediálne.sk mal v januári 123 332 RU (predbežný odhad) a brandžový B2B web Stratégie.sk 14 477.
Web Stratégie.sk čoskoro podstúpi redizajn. Potom na ňom vydavateľstvo Ecopress zlúči všetok marketingový, mediálny a reklamný B2B online obsah. Posilní obsahovú stránku o nové, pôvodné témy a pod Stratégie.sk začlení aj Marketér.sk.
Zdroj: Ivan Krasko