Tretie pokračovanie imidžovej komunikácie prináša viac emócií a hudby.
MUW Saatchi & Saatchi pripravila novú kampaň pre značku piva Šariš, ktorá nadväzuje na sériu Srdcom východniar.
Hlavným protagonistom spotu je nesmelý mladík, ktorý začne v bare hrať na gitare a spievať svoju obľúbenú pieseň. Svojim precíteným výkonom rozsvecuje nielen svoj, ale postupne všetky krígle v bare. Vlna pozitívnej energie, ktorú vysiela, zasahuje a vťahuje do príbehu aj ostatných ľudí z baru, ktorí sa k nemu spontánne pridávajú.
Ideu kampane bližšie predstavuje Ivan Horváth, unit creative director MUW Saatchi & Saatchi: „Rovnako ako v predchádzajúcich kampaniach bolo naším zámerom odkomunikovať Šariš ako tradičné východniarske pivo, na ktoré môžu byť konzumenti (východniari) hrdí a považovať ho za súčasť svojej komunity. Na rozdiel od predchádzajúcich dvoch spotov, kde sme hrdosť zobrazovali cez gesto priloženia krígľa na srdce a jeho následné rozsvietenie, sme v najnovšom TV spote túto vizualitu posunuli ešte ďalej. Svietenie krígľov je prezentované viac prirodzenou cestou, prostredníctvom emócií a hudby.”
Na zvýraznenie východniarskej identity bola použitá pesnička od východniarskej ikony IMT Smile - Bozk, ktorej nezmenený text podporil príbeh a ideu spotu. Hlavným nosičom kampane je nový 30-sekundový TV spot, ktorý dopĺňajú printové a outdoorové vizuály.
V nadlinkovej komunikácii je použitý vizuál s partiou mladých ľudí so svietiacimi krígľami na srdci, vizuálne nadväzujúci na predchádzajúcu komunikáciu značky s headlinom Keď sme spolu, máme na srdci to isté.
Po čase bude kampaň rozvinutá aj súvisiacimi promo a online aktivitami.
VIZITKA KAMPANE:
Cretaive director: Rasto Uličný, Ivan Horváth
Copywriter: Ivan Horváth, Roman Hríbik
Art director: Daniel Markovič, Tamás Bohuš
Account director: Zuzana Barková
Account manager: Zuzana Imrichová
Production: Hitchhiker Films
Director: Tim Lohr
Photo: Matúš Bence
Media: TV, OOH
Nasadenie: apríl - máj
data.hnonline.sk/saris3.flv
Zdroj: Erika Brindzová