StoryEditor

Rajec spustil TV kampaň na dojčenskú vodu

25.04.2012, 00:05

Opäť pracuje s prírodným konceptom. Spot vytvorila agentúra Leagas Delaney Praha.

Rajec v týchto dňoch spúšťa kampaň na svoj nový produkt, dojčenskú vodu. V tlačovej správe o nej hovorí ako o "strategickej novinke pre rok 2012".

Kampaň využíva ATL aj BTL, jej súčasťou sú PR aktivity, printová kampaň a od utorka aj televízna. Spot vytvorila česká agentúra Leagas Delaney Praha a na výrobe spolupracovall britský režisér Simon Wagen a produkčná spoločnosť Armada Films. Spot bude v televíziách Markíza, Doma, Joj, Pluska, National Geographic Channel a Minimax.

Rajec uviedol na trh nový produkt v marci. Zároveň ohlásil spoluprácu s Úniou materských centier. Organizácia zastrešujúca 80 materských a rodinných centier má byť akýmsi garantom vody, podľa tlačovej správy ju "odporúča piť". Viac informácií.

http://youtu.be/_BjwLEgLCto

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 21:02