Opäť pracuje s prírodným konceptom. Spot vytvorila agentúra Leagas Delaney Praha.
Rajec v týchto dňoch spúšťa kampaň na svoj nový produkt, dojčenskú vodu. V tlačovej správe o nej hovorí ako o "strategickej novinke pre rok 2012".
Kampaň využíva ATL aj BTL, jej súčasťou sú PR aktivity, printová kampaň a od utorka aj televízna. Spot vytvorila česká agentúra Leagas Delaney Praha a na výrobe spolupracovall britský režisér Simon Wagen a produkčná spoločnosť Armada Films. Spot bude v televíziách Markíza, Doma, Joj, Pluska, National Geographic Channel a Minimax.
Rajec uviedol na trh nový produkt v marci. Zároveň ohlásil spoluprácu s Úniou materských centier. Organizácia zastrešujúca 80 materských a rodinných centier má byť akýmsi garantom vody, podľa tlačovej správy ju "odporúča piť". Viac informácií.
http://youtu.be/_BjwLEgLCto
Zdroj: Ivan Krasko