Kampaň využije aj odrezané ucho Van Gogha a „lacný“ zvuk slovenských rádií.
Topfest si po minuloročnej kampane s Branom Mojsejom si tento rok zobral na mušku hudobnú produkciu slovenských rádií a hudobných televízií. Využije ju, aby pomocou nej "vyhnal" ludí za poriadnou hudbou - na svoj festival v Pieštanoch. V TV a rozhlasovom spote sa objaví Iné Kafé, ktoré pre tento účel prerobilo svoju pesničku do štýlu, ktorý paroduje "lacný" zvuk slovenských rádií.
Kampaň bude okrem toho zahŕňať aj facebook aplikáciu, v ktorej budú užívatelia môcť svojho priateľa "vyhnať" na Topfest tak, že mu na stenu pošlú niektorú z výberu otrasných odrhovačiek.
Topfest na Facebooku tiež usporiada Majstrovstvá Slovenska v počúvaní otrasnej hudby. Kto zo zúčastnených vydrží najdlhšie počúvať výber toho najhoršieho, čo rádiá na Slovensku ponúkajú, získa za odmenu vstupenky na festival.
Na vyháňanie sa použije aj kožkárska Lada ci obecný rozhlas a kampaň bude obsahovať aj špeciálne printy ako napríklad mystikáciu príbehu Van Gogha, ktorý si odrezal ucho kvôli hudobnej produkcii slovenských médií.
Kampaň pochádza z dielne agentúry CTRL ALT a má názov Uteč pred otrasnou hudbou na Topfest.
http://youtu.be/u-JpGBFAnwc
Zdroj: Erika Brindzová

