"Uži si fesťák inak," hlása Kofola v novej kampani od Kaspen/Jung von Matt.
Kofola spúšťa sériu spotov na svoj nový produkt. "Kofola festivalová" sa prezentuje v televíznej a internetovej kampani od Kaspen/Jung von Matt. Nadväzuje na minuloročnú kampaň Bábky v nemocnici.
Kofola promuje letné festivaly, s ktorými tento rok spolupracuje – Senecké leto, Pohoda, Grape festival a Slížovica. Zároveň ich spojí s CSR aktivitami: na festivaloch bude mať stan, ktorým podporí občianske združenie Myslím – Centrum kultúry Nepočujúcich. "Každého, kto si nechá na srdce odtlačiť odtlačok ruky, prispeje Kofola 20 centov na projekt Spievajúce ruky, ktorý sa venuje školeniu špeciálnych tlmočníkov hudby pre nepočujúcich," uvádza Kofola v tlačovej správe. Projekt podporuje na webe neslychanefestivaly.sk.
Vizitka kampane
Názov kampane: Neslýchané festivaly
Produkt: Kofola 0,5 L a Kofola Festivalová
Agentúra: Kaspen/Jung von Matt
Kreatívny riaditeľ: Lester Tullet
Art director: Aleš Pokorný
Copywriter: Miloš Kočí
Account manager: Jindřich Benko
Mediálna agentúra: Medea
Použité médiá: TV
Termín nasadenia: 11. máj 2012
Cieľová skupina: 20 – 40
Produkcia TV spotu: Savage/Pintlich production
Réžia: Jakub Kohák
Názov piesne: Wohnout – Durová kovbojka + melódia inšpirovaná piesňou Dobrý deň, pán Kohák
data.hnonline.sk/kofola-festivalova1.flv
data.hnonline.sk/kofola-festivalova2.flv
Zdroj: ik

