StoryEditor

Kooperativa má skutočný kľúč na Havarijné poistenie

06.11.2012, 13:33

Hovorí o tom v novej kampani od MUW Saatchi&Saatchi.

„Skôr ako si svoje auto vybavíte všemožnými doplnkami, myslite najskôr na Havarijne poistenie od Kooperativy. To je tá pravá doplnková výbava pre každý automobil.“ Na tomto insighte je postavená aj nová kampaň pre klienta Kooperativa poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group z dieľne MUW Saatchi & Saatchi.

Ako minulý rok aj teraz hlavnú úlohu bravúrne stvárňuje Jozef Vajda a réžie sa ujal skúsený Vladimír Struhár. „Dokonalý“ kľúč od auta, ktorým hlavná postava ovláda prakticky všetko vo svojom živote, je postavený do kontrastu s vlastnením tak podstatnej veci ako je Havarijne poistenie. Ak ho nejaký „frajer“ nemá, tak mu nepomôže ani zázračný kľúč.

Priestor afterpackshotu prináša navyše aj produktový odkaz na Životné poistenie. To by malo byť podľa kampane rovnako súčasťou osobnej výbavy, kedže človek nikdy nevie kedy a kde sa naňho môže smola zavesiť. Kampaň prebieha v TV, OOH a printoch.

 

VIZITKA KAMPANE:

Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík, Ivan Horváth

Copywriter: Ivan Horváth, Peter Michalka, Roman Hríbik

Art Director: Daniel Markovič

Account Director: Zuzana Barková

Account Manager: Zuzana Imrichová

Produkcia: Agencia

Réžia: Vlado Struhár

Hudba: Shaggy, Mr. Boombastic

https://www.youtube.com/watch?v=pgsMDYqVDsk&feature=youtu.be&continue_action=Z_l3sXSAKxq-loH9VILHGXVVDykHS1ta7M9lQVXIWoWPoaPRcu4B

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 09:41