Hovorí o tom v novej kampani od MUW Saatchi&Saatchi.
„Skôr ako si svoje auto vybavíte všemožnými doplnkami, myslite najskôr na Havarijne poistenie od Kooperativy. To je tá pravá doplnková výbava pre každý automobil.“ Na tomto insighte je postavená aj nová kampaň pre klienta Kooperativa poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group z dieľne MUW Saatchi & Saatchi.
Ako minulý rok aj teraz hlavnú úlohu bravúrne stvárňuje Jozef Vajda a réžie sa ujal skúsený Vladimír Struhár. „Dokonalý“ kľúč od auta, ktorým hlavná postava ovláda prakticky všetko vo svojom živote, je postavený do kontrastu s vlastnením tak podstatnej veci ako je Havarijne poistenie. Ak ho nejaký „frajer“ nemá, tak mu nepomôže ani zázračný kľúč.
Priestor afterpackshotu prináša navyše aj produktový odkaz na Životné poistenie. To by malo byť podľa kampane rovnako súčasťou osobnej výbavy, kedže človek nikdy nevie kedy a kde sa naňho môže smola zavesiť. Kampaň prebieha v TV, OOH a printoch.
VIZITKA KAMPANE:
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík, Ivan Horváth
Copywriter: Ivan Horváth, Peter Michalka, Roman Hríbik
Art Director: Daniel Markovič
Account Director: Zuzana Barková
Account Manager: Zuzana Imrichová
Produkcia: Agencia
Réžia: Vlado Struhár
Hudba: Shaggy, Mr. Boombastic
https://www.youtube.com/watch?v=pgsMDYqVDsk&feature=youtu.be&continue_action=Z_l3sXSAKxq-loH9VILHGXVVDykHS1ta7M9lQVXIWoWPoaPRcu4B

