V kampani konfrontuje modernú súčasnosť s minulosťou.
Nová imidžová kampaň značky Zlatý bažant napriek svojej novej vizualite ďalej rozvíja koncept Svetového slovenského piva. Tentoraz tematicky porovnáva životný štýl v súčasnosti so životným štýlom z nedávnej minulosti. Ideová línia kampane vychádza z mienky o Slovensku ako o krajine, ktorá za posledné storočie spravila veľký civilizačný krok. Z krajiny negramotných pastierov sme sa za pár desaťročí stali plnohodnotnými obyvateľmi rozvinutej časti sveta.
„Môžeme sa hádam za to trochu pochváliť. Samozrejme, s nadhľadom a kúskom sebairónie. Zlatý Bažant sa teda opäť snaží povedať ľuďom niečo, čo sa dá vnímať nielen ako reklama, ale aj ako vtipná pravda o sebe a svojom národe,“ hovorí o idei Peter Darovec, creative director, Istropolitana Ogilvy.
Televízny spot púta pozornosť nielen čiernobielou vizualitou, ale aj hlasom, ktorý znie ako sedemdesiat rokov starý zvukový záznam dobového národopisného filmu či žurnálu v kine. Po dlhom skúšaní rôznych možností sa ho spolu s hercom Petrom Sklárom a zvukárom Martinom Mercom podarilo nahrať tak, aby znel zábavne a zároveň autenticky.
Printové médiá zasa svojou vizualitou a názvom evokujú staré Slovensko, svojím obsahom sú však veľmi súčasné. Tieto vizuály sú aj súčasťou putovnej výstavy. Interaktívny rozmer kampane zabezpečujú online aktivity, v rámci ktorých si ľudia môžu sami zostavovať obrázky minulého a zároveň súčasného Slovenska a tiež aktivity v puboch, kde sa zákazníci sami stávajú tvárami kampane a obrazne putujú do minulosti.
V augustovom Hodnotení Stratégií si agentúra Istropolitana Ogilvy za túto prácu vyslúžila prvé miesto v kategórii TV spoty.
Pozrite si sériu citylightov s príznačnými názvami.
http://youtu.be/YwFh4hjqejw