StoryEditor

Toto sú práce, ktoré Slovensko prihlásilo do Cannes

25.06.2014, 15:02
Spolu festival prijal 22 slovenských prihlášok. Najväčšie zastúpenie mal Jandl.

Medzinárodný festival Cannes Lions tento rok prijal 37 400 prihlášok z 97 krajín sveta. Zo 17tich kategórií boli najhustejšie obsadené kategórie Outdoor (5 660), Press (5 007) a Cyber (3 660).

Zo Slovenska prijal 22 prihlášok, z toho 10 od Jandl. Pozrite si ukážky.

 

 

Pozrite si tiež:

Aké sú inovácie sveta

Cannes určil 95 najlepších printov

Čo by dizajnovému produktu nemalo chýbať

Ako robiť mediálnu kampaň kreatívne

Najlepšie kreatívne a efektívne práce sveta

Takto sa robí svetové PR

 

Ukážky slovenských prihlášok:

Agentúra: Zaraguza digital

Počet prihlášok: 1

Klient: Galderma-Spirig (CZ, SR)

Kategória: Cyber

Najväčšou prekážkou pre dnešných tínedžerov je, keď si nemôžu spraviť selfie fotku pre výražku na tvári. Agentúra preto našla niekoľko spôsobov, ako to ide. Výsledkom tejto práce je, že kombinácia gamification a hit selfie zvýšila predaj anti-akné krému o 22 percent v porovnaní s minulým rokom.

 

Agentúra: Jandl

Počet prihlášok: 10

Klient: See´Ya Fotoproduktion

Kategória: Film, Cyber, Direct

 

 

 

Klient: Lürzer´s Archive

Kategória: Press

 

Klient: Jandl (selfpromo)

Kategória: Cyber, Media, Promo&Activation, PR

Agentúra je prvou, ktorá otvorila virtuálne pobočky po celom svete. Stala sa teda najmenšou najväčšou agentúrou na svete. Svoje selfpromo k tejto udalosti prihlásila i na festival.

Agentúra: Mayer McCann Erickson

Počet prihlášok: 2

Klient: Coca-Cola

Kategória: Cyber

Coca-Cola dala divákom to, o čo ich ostatné značky oberajú - možnosť sledovať Superstar aj počas reklamného breaku. Cez web mohli diváci vidieť zábery z diania Superstar v priamom prenose.

 

Klient: Iness

Kategória: PR

Agentúra vytvorila kampaň s názvom Bohatšie Slovensko, ktorá má byť reklamou na obsúrdne míňanie peňazí na Slovensku.

 

Agentúra: ADBEE DIGITAL

Počet prihlášok: 2

Klient: Marketers

Kategória: Direct, PR

Agentúra chcela pozvať osobne Marka Zuckerberga na konferenciu na Slovensku. Spojila preto dve veci, ktoré má rád - Facebook a grill. Vznikol tak Facebook Grill.

 

 

 

Agentúra/Spoločnosť: MADE BY VACULIK + AEROMOBIL

Počet prihlášok: 3 + 2

Klient: AEROMOBIL

Kategória: Design, PR + Innovation, Product Design

Lietajúce auto, do vývoja ktorého investoval i Juraj Vaculík, majiteľ agentúry MADE BY VACULIK, malo šancu uspieť vo viacerých kategóriách.

 

 

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Počet prihlášok: 2

Klient: Citroën

Kategória: PR

Po Effie a Zlatom Klinci si práca od Istropolitana Ogilvy trúfla aj na festival kreativity.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 19:58