končil sa veľký reklamný Cannes Predictions súboj medzi Stratégiami a reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett. Pozrite si bodové skóre jednotlivých prác, ktoré bojovali o víťazstvo na festivale Cannes Lions. Ktorá kampaň po veľmi vyrovnanom súboji napokon rozhodla o tohtoročnom víťazstve?
VOLKSWAGEN – SIDE ASSIST „Living Room“ / „Bathroom“ / „Bedroom“
· Bez ocenenia
Ľuboš Borovský, sales team leader pre odborné časopisy HN magazines, Ecopress = 0 bodov
Ivan Krajčovič, group account manager, WLB = 0 bodov
P&G – Old Spice verzus Newcastle Brown Ale
NEWCASTLE BROWN ALE „If We Made It“
· 1x zlato (Cyber)
· 6x striebro (Media, PR, Cyber, Titanium & Integrated Lion)
· 2x bronz (Cyber, Film)
Ľuboš Haško, artdirector odborných titulov, Ecopress = 425 bodov
Peter Kačenka, executive creative director, WLB = 425 bodov
Harvey Nichols verzus Brazilian Association of Organ Transplantation
HARVEY NICHOLS „Sorry I Spent It On Myself“
· 4x Grand Prix (Promo & Activation, Press, Film, Integrated)
· 5x zlato (Outdoor, Direct, Promo & Activation)
· 1x striebro (Design)
· 2x bronz (Design)
Andrea Szőcsová, zástupkyňa šéfredaktora HN, Ecopress = 875 bodov
Eva Kučerová, Cannes Predictions project manager, WLB = 875 bodov
HONDA „Hands“
· 3x striebro (Film Craft, Film)
Peter Vavro, šéfredaktor Hospodárskych novín, Ecopress = 150 bodov
Mária Gábliková, digital strategist, WLB = 150 bodov
HBO GO verzus Southern Comfort
HBO GO „Awkward Family Viewing“
· 1x zlato (Film Craft)
· 3x striebro (Film, Film Craft)
· 4x bronz (Cyber)
Erika Brindzová, redaktorka Stratégií, Ecopress = 325 bodov
SOUTHERN COMFORT „Karate“
· 1x zlato (Film)
Ivan Horváth, Associate Creative Director, WLB = 75 bodov
ADIDAS „D Rose Jump Store“
· 2x zlato (Outdoor, Design)
· 2x striebro (PR, Branded Content & Enterteinment)
Marta Hilkovičová, zástupkyňa šéfredaktora HN, Ecopress = 250 bodov
Klaudia Benkovská, Group Account Director, WLB = 250 bodov
Stratégie = 2 025 bodov
Wiktor Leo Burnett = 1 775 bodov
Gratulujeme! O víťazstve Stratégií napokon rozhodla jediná kampaň pre HBO GO z dielne reklamnej agentúry SS+K z USA. Víťazstvo skončilo ako remíza a my sa už tešíme sa budúci rok. Bude to súboj ako sa patrí!
Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom „Agentúra dvadsaťročia“, titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete každú chvíľu na www.blog.cannespredictions.sk.
Zdroj: WLB