StoryEditor

Cannes Predictions súboj vyhrali Stratégie

30.06.2014, 12:41
Svojim víťazstvom vo veľkom reklamnom súboji vyrovnali stav na 2:2.

končil sa veľký reklamný Cannes Predictions súboj medzi Stratégiami a reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett.  Pozrite si bodové skóre jednotlivých prác, ktoré bojovali o víťazstvo na festivale Cannes Lions. Ktorá kampaň po veľmi vyrovnanom súboji napokon rozhodla o tohtoročnom víťazstve?

Volkswagen verzus Samsung

VOLKSWAGEN – SIDE ASSIST „Living Room“ / „Bathroom“ / „Bedroom“

·     Bez ocenenia

Ľuboš Borovský, sales team leader pre odborné časopisy HN magazines, Ecopress = 0 bodov

Ivan Krajčovič, group account manager, WLB = 0 bodov

P&G – Old Spice verzus Newcastle Brown Ale

NEWCASTLE BROWN ALE „If We Made It“

·     1x zlato (Cyber)

·     6x striebro (Media, PR, Cyber, Titanium & Integrated Lion)

·     2x bronz (Cyber, Film)

Ľuboš Haško, artdirector odborných titulov, Ecopress = 425 bodov

Peter Kačenka, executive creative director, WLB = 425 bodov

Harvey Nichols verzus Brazilian Association of Organ Transplantation

HARVEY NICHOLS „Sorry I Spent It On Myself“

·     4x Grand Prix (Promo & Activation, Press, Film, Integrated)

·     5x zlato (Outdoor, Direct, Promo & Activation)

·     1x striebro (Design)

·     2x bronz (Design)

Andrea Szőcsová, zástupkyňa šéfredaktora HN, Ecopress = 875 bodov

Eva Kučerová, Cannes Predictions project manager, WLB = 875 bodov

Honda verzus Honda

HONDA „Hands“

·     3x striebro (Film Craft, Film)

Peter Vavro, šéfredaktor Hospodárskych novín, Ecopress = 150 bodov

Mária Gábliková, digital strategist, WLB = 150 bodov

HBO GO verzus Southern Comfort

HBO GO „Awkward Family Viewing“

·     1x zlato (Film Craft)

·     3x striebro (Film, Film Craft)

·     4x bronz (Cyber)

Erika Brindzová, redaktorka Stratégií, Ecopress = 325 bodov

SOUTHERN COMFORT „Karate“

·     1x zlato (Film)

Ivan Horváth, Associate Creative Director, WLB = 75 bodov

Nike verzus Adidas

ADIDAS „D Rose Jump Store“

·     2x zlato (Outdoor, Design)

·     2x striebro (PR, Branded Content & Enterteinment)

Marta Hilkovičová, zástupkyňa šéfredaktora HN, Ecopress = 250 bodov

Klaudia Benkovská, Group Account Director, WLB = 250 bodov

Stratégie = 2 025 bodov

Wiktor Leo Burnett = 1 775 bodov

Gratulujeme! O víťazstve Stratégií napokon rozhodla jediná kampaň pre HBO GO z dielne reklamnej agentúry SS+K z USA. Víťazstvo skončilo ako remíza a my sa už tešíme sa budúci rok. Bude to súboj ako sa patrí!

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom „Agentúra dvadsaťročia“, titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete každú chvíľu na www.blog.cannespredictions.sk.

Zdroj: WLB

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 03:32