Cannes Predictions súboj 2014 je na konci. Aj napriek tomu, že niektoré výsledky festivalu Cannes Lions sú už vonku, stále nie je rozhodnuté. Od toho, ktoré reklamy na ňom ešte uspejú, závisí aj konečný výsledok nášho reklamného súboja. Poďme si zrekapitulovať, ako si počas uplynulého týždňa vybrali zástupcovia Stratégií a Wiktor Leo Burnett. Ako vidieť, vkus majú takmer rovnaký.
- Stratégie: Ľuboš Borovský – Volkswagen
- Wiktor Leo Burnett: Ivan Krajčovič - Volkswagen
P&G – Old Spice verzus Newcastle Brown Ale
- Stratégie: Ľuboš Haško – Newcastle Brown Ale
- Wiktor Leo Burnett: Peter Kačenka – Newcastle Brown Ale
Harvey Nichols verzus Brazilian Association of Organ Transplantation
- Stratégie: Andrea Szőcsová – Harvey Nichols
- Wiktor Leo Burnett: Eva Kučerová – Harvey Nichols
- Stratégie: Peter Vavro – Honda „Hands“
- Wiktor Leo Burnett: Mária Gábliková – Honda „Hands“
HBO GO verzus Southern Comfort
- Stratégie: Erika Brindzová – HBO GO
- Wiktor Leo Burnett: Ivan Horváth – Southern Comfort
- Stratégie: Marta Hilkovičová – Adidas
- Wiktor Leo Burnett: Klaudia Benkovská - Adidas
Projekt Cannes Predictions pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete už čoskoro na www.blog.cannespredictions.sk.
Zdroj: WLB

