Z najväčších tendrov, ktoré v poslednom období otriasli reklamnými agentúrami, sme vybrali dva – Slovak Telekom a Zlatý Bažant. Pozreli sme sa na to, ako sa značky vyvíjali v čase a ako sa zmenili, keď ich do rúk dostala posledná agentúra.
Na to, ako sa zmenia v nasledujúcom období, si budeme musieť ešte pár týždňov počkať. Isté je, že najväčšiu zmenu môžeme očakávať v reklamách Zlatého Bažanta. Ten od Istropolitana Ogilvy prevzal Wiktor Leo Burnett. Slovak Telekom ostáva u svojej staronovej agentúry – MUW Saatchi&Saatchi.
Takto vyzeral tv spot Zlatého Bažanta v roku 1997.
O desať rokov sa na značku Zlatý Bažant pozrela agentúra Mayer McCann Erickson. Tu je výsledok z roku 2007.
A takto poznáme Zlatého Bažanta dnes – z dielne Istropolitana Ogilvy. Nová kreativita bude od Wiktor Leo Burnett, v poradí ide o piatu zmenu agentúry.
Slovak Telekom vystriedal vo svojej histórii viaceré agentúry. Mobil za facku si môžete pamätať ešte z roku 1995.
Posledný vizuál Slovak Telekom vyzerá takto. Čím prekvapí MUW Saatchi&Saatchi, budeme vedieť v nasledujúcich týždňoch.
Viac o tom, ako prebiehali najväčšie tendre v poslednom období, čo si trh myslí o skicovnom a príklady netradičných tendrov, nájdete v najbližších Stratégiách, ktoré momentálne pripravujeme.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: eb.