O jednom z najväčších tendrov uplynulého roka je rozhodnuté. Po dlhoročnej spolupráci Slovak Telekomu s MUW Saatchi&Saatchi sa na konci roka 2014 uskutočnil tender. Svoju pozíciu dvornej agentúry si MUW Saatchi&Saatchi v tomto prípade potvrdila. V tendri sa stretla so siedmimi agentúrami zo Slovenska a Česka. Známe sú konkrétne slovenské agentúry, ktoré sa dostali do druhého kola - MADE BY VACULIK, Kaspen/Jung von Matt, Istropolitana Ogilvy a MUW Saatchi & Saatchi.
I keď svoje víťazstvo agentúra naznačila vo svojom Facebook poste ešte pred Vianocami, oficiálne stanovisko Slovak Telekomu je známe až dnes: "Tieto agentúry sme briefovali priamo v Bonne (sídlo Deutsche Telekom, pozn. red.). Celý proces výberu prebiehal v troch kolách pod gesciou medzinárodného tímu Deutsche Telekom. Úroveň kreatívnych aj strategických výstupov bola veľmi vysoká - všetky agentúry potvrdili, že patria k špičke reklamnej branže v tomto regióne. Víťazom tendra sa stali MUW Saatchi & Saatchi. Vo finále priniesli koncept, ktorý nás presvedčil. Pevne veríme, že koncept má potenciál pre pozitívny rozvoj vzťahu verejnosti k značke Telekom, ako aj jednoznačnú diferenciáciu od konkurencie,“ povedala dnes pre Stratégie Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.
Zdroj: eb.