V Poštovej banke momentálne prebieha tender na reklamnú agentúru. Potvrdili to pre Stratégie zástupcovia banky. Ktoré agentúry sa tendra zúčastňujú a kedy bude ukončený, neprezradili.
Poštová banka za posledné tri roky prešla, čo sa týka marketingovej komunikácie, viacerými zmenami. Dlhé roky pripravovala pre banku reklamy agentúra Effectivity Powered by Publicis. Tie môžete poznať aj podľa drevených postavičiek účinkujúcich v reklame.
Do banky v roku 2013 prišiel nový marketingový riaditeľ Daniel Bradáč a reklamy Poštovej banky prevzala agentúra Mayer McCann Erickson. Banka začala používať nový koncept s názvom "Postaráme sa", ktorým chcela komunikovať jej novú tvár - jednoduchosť, transparentnosť a blízkosť. Takto nový koncept vyzeral:
Po roku a pol vystriedal marketingového riaditeľa Daniela Bradáča Marek Mikle, ktorý prišiel z VUB banky a banka zmenila i svoje reklamy, ostala však s pôvodnou agentúrou Mayer McCann Erickson. Nový koncept, ktorý predstavil nový marketingový riaditeľ, rozpráva vtipné príbehy zo slovenských obcí.
V Období, keď Mayer McCann Erickson získal v roku 2013 Poštovú banku a jej reklamy, mal zazmluvnenú spoluprácu s bankou Sberbank, s ktorou zmluvný vzťah následne rozviazal a banku dostala agentúra THIS IS LOCCO na základe predchádzajúcej spolupráce.
Zdroj: eb.