StoryEditor

Figaro v novej kampani: Každá žena má tajné radosti

21.04.2016, 14:28
Vylizujú taniere, spievajú za volantom a robia grimasy pred zrkadlom. Aj také sú české a slovenské ženy.

Aktuálna online česko-slovenská kampaň z dielne českej online agentúry Outbreak podporuje značku Figaro.. Kreatívny koncept je voľným pokračovaním minuloročného konceptu Spokojná si dokonalá. „Kampaň učí Slovenky odhaľovať svoje tajné radosti. Vyzýva, aby si ich dopriali čo najčastejšie, lebo im pomáhajú žiť lepšie a byť spokojné,“  povedala pre Stratégie Dominika Bardiovská, Junior Brand Manager Figaro. Ambasádorkou tajných ženských radostí je, podľa jej slov, herečka a moderátorka Kristína Farkašová, ktorá nabáda ženy k malým tajným radostiam a sama dáva príklady tých svojich.

Súčasťou PR kampane bol aj medializovaný prieskum o tajných radostiach Sloveniek, content hubom je microsite tajneradosti.sk. Kampaň je podporená POS promom, zákazníčky vo vybraných sieťach obchodov dostanú pri nákupe čokolády Figaro voňavé guličky do kúpeľa. 

Vizitka kampane:

Názov kampane: Tajné ženské radosti

Mediálne nasadenie: facebook, display campaign, youtube, Video on Demand – joj.sk, aktuality.sk a cas.sk a google search.

Reklamná agentúra: Outbreak

Produkčná agentúra: Outbreak

PR agentúra: PR.Konektor

Art director: Ivo Laurin

https://www.youtube.com/watch?v=5rsh0Aemff0

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 04:02