Značka šumivých vín Hubert sa po niekoľkých rokoch rozhodla pre zmenu vo svojich reklamách. Po novom v reklamách uvidíme viac produktu a viac príbehu spojeného s produktom, claim Keď leto chutí, ostáva nezmenený: "Keďže sa jedná o sekt, je to samozrejme príbeh plný vášne, tajomstva a rozpráva o vzťahu muža a ženy, ku ktorému sekt taktiež patrí," dopĺňa agentúra Creo Young Rubicam, ktorá je autorom pôvodného i nového konceptu.
V nových reklamách sa dostaneme do sureálneho sveta bublín, ktorý sa nachádza vo vnútri sektu. "Predstavujeme vzťah medzi ženou - múzou sektu, ktorej sa dvorí muž snažiaci sa vyslobodiť múzu zo surreálneho sveta a previesť je do reálneho sveta elegantného večierku. Tieto dva svety sa prepájajú za zvuku Vivaldiho hudby, čo dodáva celému príbehu napätie a vášeň."
Na letné mesiace je pripravená tanečnejšia verzia v bielozlatom prevedení a jeseň bude opäť venovaná prémiovejšej komunikácii Hubert DeLuxe.
Doteraz sme ju mohli poznať z konceptu s claimom Keď život chutí. Reklamy navodzovali pocit elegancie, vychutnávania si života a dobrého imidžu a väčšinou propagovali prémiový rad Huber DeLuxe. Hlavnú úlohu tu hrali vizuály s bublinkami.
V lete sa propagovali sekty s obmeneným claimom Keď leto chutí a v reklamách oslavovali letné dni v spoločnosti sektu.
Čo hovoríte na nový koncept?