Spoločnosť Newton media, ktorá sa venuje mediálnym analýzam a monitoringu médií, sa tentokárt v analýze zamerala na medializáciu svadby tenistky Dominiky Cibulkovej v slovenských médiách za obdobie 7. – 13. júl 2016. Svadba sa konala 9. júla 2016.
Ako Stratégie informovala spoločnosť Newton media, celkovo bolo zaznamenaných 146 príspevkov, pričom v 80 % z nich bola svadba hlavným námetom. Mediálna hodnota udalosti prevýšila súhrnnú cenu nevestiných šiat a šperkov, keď sa pohybovala na úrovni 441 497 €. „K vyššej mediálnej hodnote AVE (informácia o tom, koľko by sme museli zaplatiť za inzerciu, ak by bola zverejnená v danom počte a v daných typoch médií) prispeli najmä príspevky z hlavných spravodajstiev celoštátnych televízií (2x TV Markíza, TV JOJ). Mediálny vplyv dosiahol úroveň 616 GRP, pričom tri najvplyvnejšie príspevky publikoval internetový portál topky.sk,“ informovala Stratégie Jana Cibiková, mediálna analytička Newton media.
Udalosť podporila aj publicitu známych módnych značiek. Prvenstvo si, podľa Newton media, vybojovala španielska značka Pronovias Atelier, ktorá pre Dominiku šila šaty. Za ňou nasledovala značka topánok Jimmy Choo a ALO diamonds. Outfit ženícha pozostávajúci celý zo značky Hugo Boss zmieňoval iba jeden príspevok v týždenníku Šarm.
Spomedzi skupín médií výrazne dominovala bulvárna tlač a jej weby. Tá mala vysoké zastúpenie aj pri medializácii svadby Petra Sagana.
Svadba Dominiky Cibulkovej (146) zaujala síce média viac ako svadba Petra Sagana (138), no mediálna hodnota jeho svadby bola takmer o 200 tis. eur vyššia. O Saganovej „ženbe“ totiž informovala televízia 5-krát viac.