Známy je dlhoočakávaný výsledok tendra, v ktorom si Poštová banka hľadala kreatívnu agentúru. Vyberala si z viacerých agentúr a výsledkom je, že naďalej bude spolupracovať so svojou staronovou agentúrou Mayer McCann Erickson. Agentúra tvorí pre banku reklamy od roku 2013.
„Rozhodli sme sa pokračovať s agentúrou Mayer/McCann-Erickson, pretože sme presvedčení, že spoločne posunieme marketingovú komunikáciu k cieľom, ktoré sme si v Poštovej banke stanovili“, uviedol nový marketingový riaditeľ banky Miroslav Verner.
Známe je, že Mayer McCann Ericskon bojovala v poslednom kole s agentúrou Wiktor Leo Burnett.
Poštová banka prechádza za posledné mesiace viacerými zmenami. Okrem toho, že zmenila marketingového riaditeľa, je jedným z plánov dotiahnuť modernizáciu na poli bankovníctva s cieľom byť silnou finančnou inštitúciou. Banka nanovo nastavuje obchodnú stratégiu a s tým súvisiace marketingové, komunikačné a PR smerovanie, hovorí banka v oficiálnom stanovisku.