youtube
StoryEditor

Marketingovo zomreli, dnes ožívajú. Značky, ktoré sa vrátili na scénu

17.08.2016, 07:41
Prinášame príbehy značiek, ktoré takmer prišli o existenciu. V poslednej chvíli ich ale zachránila marketingová kampaň.

Neznámy tonik, ktorý sa po 40-tich rokoch postavil na nohy, starý dobrý krém na ruky, ktorý sa takmer prestal predávať či pivo, ktoré zachránili noví majitelia.

To sú ukážky značiek, ktoré marketingovo zomreli, no dnes sú z nich zvučné mená. A jedna značka, o ktorej ste nevedeli, že do marketingu investuje nemalé peniaze už vyše 95 rokov.

Príbehy značiek si prečítajte v galérii:

01 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? 02 - Modified: 2021-08-25 08:24:10 - Feat.: - Title: Prečo treba kričať na hendikepovaných? 03 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych 04 - Modified: 2021-01-28 07:24:18 - Feat.: - Title: Mars spúšťa kampaň #HereToBeHeard na podporu rodovej rovnosti 05 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 10:53