Z tých respondentov, ktorí svoje obľúbené značky sledujú, reagujú na ich príspevky najčastejšie vo forme liku, prípadne sa zapoja do šúťaží.
Prieskumná spoločnosti NMS Market Research Slovakia poskytla Stratégiám výsledky online prieskumu na tému Sledujete profilov značiek na sociálnych sieťach? Prieskum realizovala na reprezentatívnej vzorke 1010 respondentov v období 8.-12. júl 2022.
Až 60 % respondentov sa v prieskume vyjadrilo, že nesledujú profily žiadnej svojej obľúbenej značky. Takéto NIE je najviac zastúpené vo vekovej skupine 51 – 57 rokov.
Z tých, čo svoje obľúbené značky sledujú, reagujú na ich príspevky najčastejšie vo forme liku, prípadne sa zapoja do šúťaží.
V súvislosti so zákazníckym servisom kontaktovalo značku cez jej profil na sociálnej siete len 16 % respondentov, pričom ich skúsenosť bola veľmi dobrá a skôr dobrá, pričom dĺžka čakania bola vo väčšine označená ako prijateľná.
01 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru
02 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
03 - Modified: 2024-01-19 10:08:41 - Feat.: - Title: TikTok je doménou mladých, Facebook patrí staršej generácii a YouTube sledujú všetci
04 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?
05 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív