Stratégie, v spolupráci s prieskumnou agentúrou TNS Slovakia, realizovali exkluzívny prieskum v ktorom marketéri prezradili, do akej miery sa obávajú aktuálnej spoločensko-politickej situácie vo svete, konkrétne jej negatívneho vplyvu na biznis. Zatiaľ to vyzerá tak, že pre firmy na Slovensku je asi najvzdialenejšia grécka dlhová kríza a prípadný úspech Donalda Trumpa vo voľbách.
Celkovo si 31 % marketérov myslí, že súčasné spoločensko-politické udalosti v Európe a vo svete „skôr ovplyvnia“ ich biznis v najbližšom roku.
58 % zástupcov firiem si zase myslí, že udalosti ako utečenecká kríza či Brexit „skôr“ alebo „vôbec“ nebudú mať vplyv na ich firmu.
Do akej miery môžu, podľa vás, negatívne ovplyvniť vašu firmu nasledujúce spoločensko-politické udalosti?
Prieskum sme realizovali na Paneli Marketérov Powered by TNS Slovakia. Ide o panel celkovo 200 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online.