Tradične portál adweek priniesol ďalšiu kontroverznú reklamu. Dubajský predajca Centrepoint potreboval nalákať ľudí, aby si k nim išli kúpiť oblečenie a urobil to reklamou, ktorú by ste nečakali.
V čierno - bielom krátkom filme ide dvojica noblesne oblečených ľudí v ikonickom aute. Mladíka trápia veľké problémy morálne deformovanej spoločnosti - od kamienka v topánke či žuvačky, na ktorú si práve sadol. Zaplavený problémami pochopil, že všetko je proti nemu, až sa mu jeho nablýskané kultové auto pokazí presne na železničnom priecestí...
Spot skončí slovami, že hoci už nič nemá zmysel a vy ste tesne pred smrťou, jediné, čo môžete urobiť je vyzerať dobre.
V reklame voicover pokojným hlasom opisuje úskalia luxusného živobytia a skazenej komunity, ktorá žije v bubline svojich malicherných problémov a záver reklamy je viac než prekvapením. Hoci reklama pre bežných smrteľníkov pôsobí gýčovo, asi sa na ňu treba pozerať s nadsádzkou.
Inak, nepripomína vám reklamu od austrálskej značky Ugg, ktorá vyrába topánky? V roku 2014 prišla s reklamou, ktorú rovnako natočili v čierno-bielej farbe a jej exekúcia je až nápadne podobná. Voiceover je podobne hlboký a hovorí o momentoch v živote, ktoré si máme vychutnávať. Nimi sú, naopak, chvíľky s blízkymi či prechádzka so svojím obľúbeným psom. V úvode netušíte, o akú reklamu ide. Niekoľkokrát kamera zaostrí na obuv Toma Bradyho (hráča amerického futbalu, ktorý v reklame hrá), no robí to naozaj prirodzene a o značke sa dozviete až na záver. Spomalené zábery vo vás zanechávajú rovnako upokojujúci pocit ako v prípade dubajskej reklamy (hore). Posúďte sami.