Novým prezidentom APRSR sa na dvojročné funkčné obdobie stal Martin Mazag, Managing Director agentúry PRime time. „V roli prezidenta mám ambíciu vytvárať také podmienky v APRSR, v ktorých si každý z členov nájde svoju unikátnu rolu, a cez priestor, ktorý mu je blízky alebo je v ňom špecialista, pomôže zvyšovať povedomie o PR odvetví,“ hovorí nový predseda.
Martin Mazag na pozícii strieda Katarínu Droppovú, riaditeľku agentúry Media & Communication Consulting, ktorá sa do ďalšieho funkčného obdobia rozhodla nekandidovať ani do orgánov APRSR, ani na post prezidenta. Ako sama povedala, menej sa chce venovať biznisu a viac neziskovému sektoru v rámci regiónu, odkiaľ pochádza.
Ako Stratégie informoval Martin Mazag, asociácia na včerajšom Valnom zhromaždení schválila aj nové vedenie združenia. Posilniť exekutívu združenia má novovzniknuté päť členné prezídium v zložení: Michaela Benedigová (Seesame Communication Experts), Peter Chalmovský (AMI Communications), Martin Mazag (PRime time), Katarína Remiaš (1st CLASS AGENCY) a Roman Záhorec (Neopublic Portel Novelli).
Asociácia Public Relations na Slovensku včera vyhlásila aj nový, v poradí už 7. ročník súťaže najlepších PR projektov na Slovensku – PROKOP 2016. Uzávierka tejto branžovej súťaže bude 10. októbra 2016. Prihlasovací systém bude otvorený v druhej polovici septembra. Samotný event je predbežne plánovaný na 11. novembra 2016. Nový štatút a ďalšie detaily budú zverejnené v najbližších dňoch.
Novou posilou asociácie sa stala Jana Šimeková, ktorá vystriedala na poste generálneho sekretára APRSR Svetlanu Waradzinovú. Jana Šimeková naďalej zostáva výkonnou riaditeľkou Klubu reklamných agentúr Slovenska.