Festival EuBea 2016 (The International Festival Of Events And Live Communication) už zverejnil shortlisty projektov, medzi ktorými sa bude rozhodovať o víťazoch. Dvakrát sa medzi nimi ocitla aj slovenská event & live comm agentúra CREATIVE PRO, a to v kategórii Incentive/Team Building s projektom “Building The Future” pre klienta HB REAVIS Real Estate a v kategórii Product/Service Launch Event s projektom “BMW - The Art of “7” pre klienta BMW Group Slovakia. S druhým spomínaným projektom agentúra bodovala aj v slovenskej súťaži Zlatý klinec.
Zo Slovenskej republiky pritom bolo do EuBea 2016 prihlásených celkovo 7 projektov, shortlistované boli 2, v kategórii Incentive/Team Building bolo celkovo prihlásených 9 projektov, 5 bolo shortlistovaných a v kategórii Product/Service Launch Event bolo celkovo prihlásených 22 projektov, shortlistovaných bolo 10.
V minulých ročníkoch EuBea agentúra CREATIVE PRO zaznamenala úspechy. V roku 2014 získala prvenstvo v kategóriách Best Low Budget Event, Best Roadshow a Best Sustainable Event a druhé miesto v kategórii Best Event Agency. V roku 2015 sa umiestnila na druhom mieste v kategórii Best Conference/Congres.
“Uvidíme, čo prinesie aktuálny ročník, v každom prípade sú pre nás už dva shortlisty veľkým úspechom,” povedal Štefan Kozák, managing director agentúry. "V EuBea je pravidelne veľmi silná konkurencia, ktorá navyše pracuje vo veľmi odlišných podmienkach, než na aké sme zvyknutí v našich končinách. Preto je každý ročník veľkou výzvou,”
Výsledky hodnotenia EuBEA 2016 budú známe 15. októbra. ako vyvrcholenie EUBEA 2016 -, ktorý sa toho roku uskutoční v Sv. Petrohrade v termíne 13. - 15. októbra.