Všetky tie príšerné klišoidné fotky - ako napríklad smejúca sa žena, ktorá konzumuje zdravý zeleninový šalát, alebo pevný stisk rúk medzi spolupracovníkmi, ktorý je navždy rovnako pevne spätý s biznisom, teraz totiž môžete nájsť v limitovanej kolekcii oblečenia spoločnosti Adobe. A je to úplná bomba.
Spoločnosť Adobe nedávno oslovila švédsku reklamnú agentúru Abby Priest, aby vytvorila kampaň k fotobanke Adobe Stock (ktorá v súčasnosti obsahuje mnoho hodnotných fotografií, nie prvoplánové neautentické gýče, na akých sa dnes všetci radi zasmejeme).
A švédska agentúra sa úlohy zhostila viac než dobre - pomocou "limitovanej edície oblečenia, ktorá vzdáva hold najviac neslávne známym obrázkom z fotobánk, ktoré kreatívci radi nenávidia" chce ukázať, ako veľmi sa dnešný výber fotografií líši od toho starého. Na kampaň upozornil web Adweek.com, kolekciu si môžete pozrieť tu: