StoryEditor

Na trhu je nový destilát. Volá sa Morho, niesť má odkaz Sama Chalupku

30.09.2016, 10:14
Autor:
ebeb
Destilát uvádza historický spot o našich predkoch.

Morho je názov nového destilátu, ktorý práve prichádza na náš trh. Ide o ražný destilát a uvádza ho kampaň o historickom momente, kedy si naše územie chceli podmaniť Rimania.

Tvorcovia kampane si za podklad zobrali známu báseň Sama Chalupku Mor ho! a jej odkaz má niesť aj spot, ktorý uvádza rovnomenný destilát Morho.

V dvojminútovom spote vidieť Rimanov, ktorí sa snažia okupovať naše územie, pričom domáce obyvateľstvo ich víta tradične chlebom a soľou. Napriek tomu si ich Rimania chcú podrobiť. Naši predkovia sa však stavajú na odpor, k čomu v básni vyzýva aj Chalupka. „Boli to časy, kedy bolo treba prejaviť charakter, odhodlanie, silu. Veríme, že tieto hodnoty odzrkadľuje aj naše Morho,“ hovoria zakladatelia spoločnosti Spirit of Slovakia, ktorá destilát vytvorila spolu s ovocným liehovarom. 

Spot bol natáčaný vo vlastnej produkcii blízko Mýta pod Ďumbierom v marci pri teplote -4 °C. Na Facebooku má spot 60 000 videní. Video má impozantnú exekúciu, no objavila sa už kritika, že zobrazuje našu históriu nepresne. „Kritici by ale museli kritizovať aj samotného majstra Chalupku, ktorý na istej historickej diskrepancii dielo postavil,“ obhajujú zakladatelia spoločnosti.

Kampaň síce uvádza nový destilát, no známe je aj teasingové video z kampane s názvom Morho150.

Kampaňou vtedy chceli Slovensku pripomenúť 150 výročie od vydania Chalupkovej básne. 29. februára 2016 bol prvý priestupný rok po 150 rokoch od vydania básne - 29.2.1864. Sprístupnili preto v rámci kampane scan originálneho vydania i nahrávku umeleckého prednesu básne. Rovnako prvé Morho bolo vypálené presne v deň spustenia kampaňe Morho150.

Morho je nový ražný obilný destilát, ktorého v mieste, odkiaľ pochádza, nazývajú rožovka. „Morho je zavŕšením sedem rokov dozrievajúceho podnikateľského sna - priviesť na svet prvú legálnu Podpoliansku rožovku vyrobenú podľa receptu nášho starkého,“ hovoria zakladatelia.

Okrem kampane domysleli aj spôsob, ako majú destilát zákaznici piť. V horeca segmente budú Morho podávať v tradičných slovenských pohárikoch – tzv. pijačiek.

Morho

​Kampaň zatiaľ zostáva v online, sprevádzať ju však budú ochutnávky a eventy. V najbližšom roku sa plánujú zamerať na pozicioning produktu a zviditeľnenie značky, čakať môžeme aj ďalšie spoty.

01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:35