Ikea prináša oázy pokoja do Prahy, Brna, Ostravy, Bratislavy a Budapešti. „Vianoce sú pre nás v Ikea nesmierne dôležité. Našim zákazníkom sa snažíme prinášať nielen nové kolekcie a inšpirácie, ale tiež im poskytnúť chvíľu na to, aby sa zabudli na predvianočné povinnosti a vychutnali si aj v tomto zhone prítomnosť jeden druhého. Preto sme sa rozhodli priniesť Ikea oázy pokoja, ktoré im v tom pomôžu,“ hovorí Fruzsina Varga, Campaign Leader IKEA CZHUSK.
Nadrozmerné bubliny Ikea postavila v v Bratislave na Námestí SNP a na Trnavskom mýte. Autorom kreatívneho konceptu Ikea oázy pokoja je agentúra Kaspen Jung v. Matt. TV spot pripravila produkčná agentúra Filmservis production a režíroval ho Tomáš Mašín.
„Ikea vám umožní stráviť tieto sviatky o niečo viac v pohodlí, pri dobrom jedle alebo relaxom a sladkým ničnerobením. Aj preto sa vo svojej kampani zameriavame na pohovky a stolovanie v obývacej izbe, lebo to je priestor, kde so svojimi blízkymi zvykneme tráviť najviac času. Tieto riešenia si môžete vyskúšať priamo v Ikea oddychovej oáze,“ dodáva Fruzsina Varga.
Ikea je prvou značkou, ktorá priniesla riešenie v podobe nadrozmerných bublín v rámci Európy. Bubliny sú v Bratislave postavené do 11. decembra 2016. Samotná kampaň potrvá do 20. decembra 2016 a využíva TV, OOH, digital a social media.