Tostitos, značkové lupienky nachos, ktoré Američanom chutia od roku 1978 už takmer 40 rokov, prišli s revolučnou novinkou pri príležitosti blížiaceho sa SuperBowlu. Predstavili vrecúško, do ktorého keď nafúkate, zistí, či ste pili príliš, alebo ešte zvládnete odšoférovať sa domov. Milióny Američanov sledujú finále ligy amerického futbalu na rôznych oslavách, po ktorých stúpa počet nehôd spôsobených alkoholom.
Podľa článku na webe AdWeek potravinárska firma Frito-Lay, vlastnená PepsiCo bude počas finálového zápasu ligy amerického futbalu predávať nachos v "PartySafe" sáčku. Výrobok firmy Goodby Silverstein & Partners obsahuje senzor, ktorý dokáže objaviť malé čiastočky alkoholu v ľudskom dychu. Ak nájde akýkoľvek alkohol, rozsvieti na červeno obrázok volantu so zľavovým kódom na Uber a odkazom "Don´t drink and drive."
Sáčok používa technológiu NFC, zľava bude použiteľná len počas a po zápase. Cieľom je podľa marketingovej hovorkyne odstrániť z ciest 25 000 áut, ktoré by mohli šoférovať podnapití vodiči. Polícia v Kansase už reagovala tweetom, v ktorom hovorí, aby ste v žiadnom prípade nesadali za volant keď predtým cítite potrebu fúkať do sáčku od nachos.
Super Bowl 51 odohrajú New England Patriots a Atlanta Falcons v noci z nedele 5. na pondelok 6. februára v Houstone v americkom štáte Texas.