Mnoho festivalov a vystúpení sa minulý rok kvôli pandémii neodohralo. Túto situáciu zažili aj organizátori festivalu Istropolitana Projekt. Tento rok však event pokračuje, a to znamená aj novú kampaň, ktorá už tradične tento projekt sprevádza. Ideovo ju opäť zastrešila agentúra MADE BY VACULIK, myšlienka vychádza práve z covidového obdobia.
Hlavným insightom kampane Nechceme hrať trendy z internetu sa stali krátke virálne videá, ktoré sa v rôznych podobách šíria internetom. Stačí si vybrať aktuálne populárny trend, zremixovať ho a už len počítať videnia a lajky. Takto však mladí divadelní herci nechcú dopadnúť a odkazujú, že už majú dosť pozerania sa na trendy z internetu.
Festival Istropolitana Projekt je výnimočný medzinárodný festival divadelných vysokých škôl, ktorý organizuje Divadelná fakulta Vysokej školy múzických umení v Bratislave. V tomto roku môžete hercov prísť podporiť priamo do divadla od 17. do 22. septembra v Bratislave. Niektoré vystúpenia budú streamové aj online.
Kampaň produkčne zastrešili Hitchhiker Films a o fotografiu sa postaral Jakub Klimo. Na režisérsku stoličku zasadol absolvent VŠMU Jakub Cheban.
Vizitka kampane:
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative Director: Peter Ižo
Art Director: Branislav Mladý
Copywriter: Mário Lapoš, Marek Konečný
Account Manager: Petra "Kyrra" Barčáková
Strategy Director: Adam Horecký
Digital Strategy: Marek Krištof
Réžia: Jakub Cheban
Kamera: Roman Šupej
Strih: Laura Čagalová
Zvuk: Bajko studio
Producent: Ivan Hulík, Filip Fleischer
Fotograf: Jakub Klimo
Produkcia: Hitchhiker Films