Seesame
StoryEditor

Známa Cícerová nátierka dostane nový obal. O novú stratégiu sa postará Wiktor Leo Burnett

07.03.2017, 13:31
Autor:
ebeb
„Rozišli sme sa v predstavách, kam má značka smerovať,“ hovorí Michaela Benedigová z agentúry, ktorá mala na starosti PR aktivity firmy doteraz.

Spoločnosť Lunter, ktorá vyrába rastlinné nátierky a ktorú si spájame so známou cícerovou nátierkou, chce posilniť svoju pozíciu na trhoch, kde pôsobí. Povolala si na to novú agentúru – Wiktor Leo Burnett.

Doteraz sa o sociálne siete a produktovú komunikáciu starala agentúra Seesame. Potom, ako majiteľ firmy Ján Lunter kandidoval na predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja, sa predstavy o fungovaní značky rozišli.  

Pokiaľ ide o korporátnu a krízovú komunikáciu, značku Lunter dnes vzhľadom k prebiehajúcej volebnej kampani na post predsedu BBSK nie je možné prakticky odčleniť od politickej kampane. V našej agentúre politické kampane nerobíme, rozhodli sme sa ukončiť so značkou Lunter spoluprácu, rozbehnuté projekty ukončíme do konca marca,“ hovorí Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame.

Na komunikáciu značky si tak firma najala Wiktor Leo Burnett. Agentúra sa bude starať o celkové strategické nastavenie značky a cieľom tiež bude, aby bola značka pripravená byť lídrom vo svojom segmente v okolitých trhoch V4, kde svoje výrobky distribuuje.

Zmeny v marketingovom prístupe by mali vidieť aj bežní spotrebitelia. Značka sa plánuje predstaviť v novom dizajne obalov. 

Značka sa v roku 2015 premenovala z Alfa Bio na súčasný Lunter. Udržať toto povedomie v mysliach spotrebiteľov je tiež jeden z hlavných komunikačných cieľov, ktoré dostala agentúra Wiktor Leo Burnett, približuje Džamila Hrtúsová, výkonná riaditeľka spoločnosti. 

Wiktor Leo Burnett tak do svojho portfólia dostal slovenskú značku a jej komplexnú komunikáciu, okrem samotného PR. Doteraz na PR aktivitách a so sociálnymi sieťami pracovala spomínaná agentúra Seesame, ktorá v čase krízy Cícerovej nátierky v roku 2015 vyriešila značke krízovú komunikáciu. Prípad sa neskôr stal ukážkovou case study.

01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 03 - Modified: 2025-08-03 17:00:22 - Feat.: - Title: Sunday ADucation: Značky, ktoré na Slovensku robia svetový marketing & ako na brainstorming s ChatGPT 04 - Modified: 2024-10-22 10:38:36 - Feat.: - Title: Lunter: Budujeme najväčšiu európsku tofu spoločnosť pre zdravú a udržateľnú budúcnosť 05 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. december 2025 23:27