Jaro Horváth, ktorého Stratégie nedávno zaradili medzi top social media managerov na Slovensku, sa presúva do Prahy.
Z agentúry Creo Young & Rubicam, kde sa dva roky staral o sociálne siete značiek, prechádza do českej pobočky. Tam bude od apríla pôsobiť na rovnakej pozícií, venovať sa bude stratégii značiek a jej presahu cez offline a online. "Social media ostávajú stále mojím ,passion´," povedal Jaro Horváth.
Na otázku, čo ho motivovalo zmeniť prostredie, odpovedá, že to bola možnosť pracovať na veľkých projektoch a posúvať sa odborne. "Zároveň je v Česku zaujímavé konkurenčné prostredie v marketingu, ktoré posúva celé odvetvie vpred. Zároveň je to relatívne blízko domov, aj do Bratislavy, ku kolegom, s ktorými ostávam v kontakte pri potenciálnych spoluprácach na slovenských projektoch," hovorí a nezabudne dodať, že v Prahe bude určite aj chodiť na pivo.
Ide tak už o tretí prestup za tento rok. Do Prahy sa presunul kreatívny riaditeľ z MUW Saatchi&Saatchi Peter Michalka, krátko na to aj dlhoročný stratég Pavol Minár z Istropolitana Ogilvy. Obaja sa stretávajú v českej Zaraguze, z ktorej chcú jej majitelia spraviť top agentúru. Vo vyhliadke majú aj zahraničné značky.
Jara Horvátha môžete poznať aj z kampaní na Facebooku a Instagrame, najmä však podľa práce na klientoch Hyundai či Slovenská sporiteľňa, ktorá momentálne tendruje reklamné agentúry.

