Poštová banka začala novú kampaň k úveru na bývanie, ktorý doteraz neponúkala.
Od dnes banka nasadila celkom tri 30-sekundové spoty, z ktorých každý má osloviť inú cieľovú skupinu. Mladých, ktorí si hľadajú prvé bývanie, ich rodičov, ktorí im pri bývaní pomáhajú a klientov iných bánk, ktorí sa rozhodujú, či je lepšie sporiť alebo splatiť časť svojho úveru.
„Nový produkt Užitočné bývanie totiž prináša službu Úspora, vďaka ktorej môže rodina, blízki alebo ktokoľvek pomôcť klientovi znížiť pomocou svojich úspor úrok v banke až o polovicu na 0,725 %. Túto možnosť zníženia si sadzby vysvetľuje divákovi každý z nových spotov,“ približuje Jana Jarošová, Vedúca oddelenia PR Poštovej banky.
Kampaň nadväzuje na imidžové spoty z januára, keď banka zmenila komunikačnú stratégiu a predstavila nové logo. Opäť v nich uvidíme ľudí - nehercov, ktorí vystupujú v skutočných situáciách – rodinku s malým chlapcom na pikniku, ktorá sa objavovala už v prvých spotoch, ale aj novú tvár – mladého muža, hľadajúceho svoj prvý byt, či ich rodičov, ktorí sa im snažia pomáhať v otázke bývania. Spoty vyrobila pre Poštovú banku opäť spoločnosť JOJ Production.