Značka SodaStream pokračuje vo svojej kampani zameranej na komunikáciu benefitov výroby perlivej vody v pohodlí domova, ktorú dáva do kontrastu s nepraktickým nákupom balených vôd. K „rozlúčke“ s ťažkými a neekologickými plastovým fľašami vyzýva aj novým TV spotom.
Komunikačnú kampaň odštartovala značka SodaStream na slovenskom trhu koncom roka 2015, kedy predstavila svoj nový claim „Jednoducho nasýtiš a fľaše viac nevláčiš". Ten figuruje aj v novom televíznom spote, ktorý odľahčenou formou poukazuje na diskomfort spojený s pravidelným nákupom a nosením balených nápojov. „Hoci pohodlie je pre zákazníka mimoriadne motivujúcim faktorom, výrazný podiel na nákupnom rozhodnutí má aj ekologickosť nášho riešenia. Vďaka systému SodaStream nemusí užívateľ riešiť ani otázku likvidácie množstva plastového odpadu, ktorý pri nakupovaní balenej vody vzniká,“ vysvetľuje Attila Forgon, brand manažér značky SodaStream pre Slovensko a dodáva: „Používaním prístroja SodaStream môže priemerná štvorčlenná rodina ušetriť prírodu od odpadu z približne 2 500 kusov plastových fliaš a plechoviek.“
Nový televízny spot bude vysielaný od 8. mája 2017 staniciach skupiny Markíza Group.