pixabay.com
StoryEditor

Toto sú ľudia, ktorí musia riešiť aj komentárové lavíny. Starajú sa o veľké značky na Facebooku

07.05.2017, 10:50
Vybrali sme social media managerov, ktorí majú za sebou niekoľko komentárových lavín. Ako vyzerá ich deň, keď sa starajú o značku na Facebooku?

Značky na Facebooku. Denne dostávajú stovky otázok od ľudí, desiatky hejtov a z ich nablýskanej Facebook stránky sa stalo zákaznícke centrum. Odpovedať na podnety nie je jednoduché a určite nezačínajú o deviatej ráno a nekončia o piatej poobede. Kto stojí za značkami, ktorých zákazníci sú nároční a čo je ich každodennou rutinou? Ako riešia, keď sa vytočia vo vývrtky a ako vyzerá ich deň?

Pozrite si ľudí, ktorých pravdepodobne bežne nestretnete, no odpovedia vám na Facebooku Orangu, Luntera, VUB banky, O2, Heineken či Volkswagenu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 18:18