Veľa Slovákov nosí v hlave svoj podnikateľský nápad, alebo ambíciu osamostatniť sa a robiť veci po svojom a lepšie. Jediné, čo im chýba je odvaha pustiť sa do toho. Hovoria si, že začnú raz, keď budú deti väčšie, keď budú lepšie podmienky na trhu, vhodnejšia doba. A Tatra banka im na to v novej kampani hovorí, že ich „raz”, je práve teraz. Stratégia a kampaň #slobodunapadom vznikla v štúdiu Echt.
„Keďže sami podnikáme aj v iných oblastiach, prístup Tatra banky k malým a stredným podnikateľom nám bol od začiatku sympatický. Pomôcť založiť firmu, nájsť účtovníka či dať predschválený úver je niečo, čo môže naozaj pomôcť “rozpodnikať” Slovensko. Príliš veľa ľudí má nápady, ktoré im nedajú spávať, ale potrebujú trošku dodať odvahu. Vďaka balíku užitočných benefitov Tatra banka prináša #slobodunapadom, čo je aj pomenovanie celej stratégie, ktorú sme navrhli s pomocou nášho frameworku BrandTruth. V prvej fáze kampane nastavujeme zrkadlo pochybnostiam začínajúcich podnikateľov a tvrdíme, že vaše „raz” je teraz!,” vysvetlil Jakub Ptačin zo Studio Echt.
„Studio Echt prišlo so skvelým insightom, ktorý sa z nášho pohľadu podarilo pretaviť aj v exekúcii kampane a vytvára komunikačnú nadstavbu nad širokým ekosystémom benefitov aj za hranicami bankových služieb. Podobne ako pred časom v komunikácii na fyzické osoby, bolo našou snahou zosvetliť tonalitu komunikácie, otvárať a približovať tak značku Tatra banka digitálnemu mass klientovi aj v segmente malých podnikateľov,“ dodáva Alena Popovičová z Tatra banky.
Vizitka kampane:
Klient: Tatra banka, Milada Halová, Alena Popovičová, Mária Táborská, Filip Kuchar
Agentúra: Studio Echt
Stratégia: Jakub Ptačin
Creative Director: Jakub Ptačin
Branding: Pavol Kyselica, Maťo Pyšný
Art Director: Juraj Zajačka
Motion design: Juraj Zajačka
Copywriter, scenár: Marián Balog, Pavol Pružinec
Account Manager: Eva Kániková
Produkcia: Right&Stuff, Viktor Šesták
Režisér: Daniel Dekan
Fotografie: Matúš Bence