365.bank termínovaný vklad
StoryEditor

365.bank v novej kampani rozvíja motív priateľskej banky

17.05.2022, 08:48
Autor:
redred

Banka zároveň nadväzuje na svoj doterajší komunikačný koncept, ktorého zjednocujúcim prvkom je výzva „push the button“.

Banka v novej kampani komunikuje zvýhodnený termínovaný vklad s 2-percentnou úrokovou sadzbou ročne. Výzva „push the button“, ktorá sa objavuje v závere každého spotu, je vyjadrením, že sa pre tento produkt symbolickým stlačením tlačidla môže rozhodnúť každý jej klient.

„Trišesťpäťku sme od začiatku vzniku banky budovali okolo klienta. Odštartovali sme ju netradične v beta prevádzke a keďže je „customer centric“ prístup súčasťou DNA značky, kladieme naň dôraz a rozvíjame ho aj po repozicioningu, a to v rámci hodnoty priateľská banka. Naša neformálna komunikácia a tone of voice založený na tykaní sa odlišujú od iných korporácií a tradičných bánk, a zároveň sú jedným z hlavných diferenciátorov Trišesťpäťky, ktorý budeme strategicky rozvíjať aj naďalej,“ uvádza Silvia Žuffa, head of marketing v 365.bank.

Spot sa odohráva priamo v pobočke banky a jeho ústrednou postavou je Bohdan, ktorý sa zobrazuje v jej kampaniach, odkedy spustila komunikáciu k svojmu repozicioningu. Trišesťpäťka, podľa slov Silvie Žuffa, buduje svoju filozofiu priateľskej banky nielen v rámci neformálneho tone of voice smerom ku klientovi, ale navyše aj „pet friendly“ pobočkami.

Nová kampaň 365.bank bude nasadená od dnešného dňa v rámci ATL, BTL, ako aj na sociálnych sieťach, a pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vizitka kampane:

Klient: 365.bank

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Martin Motáček

Strategy Director: Vladimír Lefík 

Art Director: Karol Krištofovič

Copywriter Senior: Martin Motáček

Copywriter: Kristína Pavlendová, Martin Motáček

Account Director: Michal Kopriva

Produkcia: Leopard production

Vedúci výroby: Laura Hošoffová

Produkcia: Petra Burianová, Emília Šimeková

01 - Modified: 2022-06-24 08:00:39 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Netradičná helma a plávajúci bilboard 02 - Modified: 2022-06-18 16:48:02 - Feat.: - Title: Cannes predictions: Súboj reťazcov 03 - Modified: 2022-06-16 21:09:29 - Feat.: - Title: Kampaň pre 100 percentný prírodný radler 0,0 % vytvorili mikroinfluenceri 04 - Modified: 2022-06-01 13:30:14 - Feat.: - Title: 365.bank upozorňuje na problém rodovej (ne)rovnosti a mužsko-ženských stereotypov 05 - Modified: 2022-04-25 13:47:40 - Feat.: - Title: Poznáme shortlisty SABRE Awards 2022. Najväčšiu šancu má zo Slovenska Seesame
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. jún 2022 08:50