Tatra banka, MADE BY VACULIK
StoryEditor

Tatra banka prináša v novej kampani Účet #premodruplanetu

17.05.2022, 14:57
Autor:
redred

Udržateľné aktivity komunikuje banka v spote od MADE BY VACULIK.

Dnes ešte viac ako kedykoľvek predtým záleží na tom, ako všetci spoločne prispejeme k lepšej budúcnosti. Tatra banka ako veľká a zodpovedná značka sa už od svojho vzniku venuje témam, ktoré presahujú jej biznis. Platformu #premodruplanetu, ktorá zastrešuje všetky aktivity súvisiace so zodpovedným prístupom a udržateľnosťou, banka predstavila minulý rok. Táto téma sa pre Tatra banku stáva nosnou a preniká aj do udržateľných inovácií implementovaných do produktov.

"Sme pripravení znižovať zaťaženie našej planéty, ku ktorému vo veľkej miere prispievajú aj moderné technológie, a chceme k ekologickému zmýšľaniu inšpirovať aj našich klientov. Zmysel našej banky nevnímame len v biznise, ale aj v zodpovednosti a v doručovaní výnimočného zážitku pre našich klientov. Sme banka, ktorá prináša digitálny pohľad na svet a ktorá je a vždy bude modrá. Veríme v zodpovedné riešenia a digitálnu budúcnosť. Naše inovácie chceme vytvárať tak, aby nezaťažovali modrú planétu. Našim klientom dávame nástroje na to, aby sa sami rozhodli či a ako chcú prispieť k lepšej budúcnosti našej planéty. Aj preto sme produkty a služby k bežnému účtu obohatili o jedinečné funkcionality smerujúce k trvalej udržateľnosti. Ide o výraznú zmenu „vlajkovej lodi” Tatra banky. Aj preto účet meníme na nový zážitok a balík Tatra PersonalTB sa mení na Účet pre modrú planétuTB,” vysvetľuje Milada Halová, CMO Tatra banka and Raiffeisen bank.

Účet pre modrú planétuTB priamo v aplikácii zobrazí klientovi uhlíkovú stopu nákupov uskutočnených platobnou kartou a inšpiruje ho k zodpovednejšiemu nakupovaniu. Ďalšou novinkou účtu je odmeňovanie za zodpovedný prístup prostredníctvom programu My Benefit #premodruplanetu.

Vynovený účet predstavuje Tatra banka prostredníctvom imidžovej a produktovej kampane v televízii a v produktovej kampane v online priestore. Spot a statementy #premodruplanetu vytvorila agentúra MADE BY VACULIK.

„Tatra banka vždy bola a vždy bude modrá banka. A keďže jej udržateľné aktivity nie sú len zelené, všetko sme zabalili pod platformu #premodruplanetu. V kreatíve sme sa potom hrali v statementoch s ďalšími farbami. Máme pocit, že práve v súčasnom období by sa značky nemali predbiehať iba v hardsellových komunikáciách. V kreatíve sme preto hľadali formu, pri ktorej sa diváci v reklamnom brejku môžu zastaviť a zamyslieť,” Milan Bielik, Creative director MADE BY VACULIK.

Spot vznikol v réžii Igora Zacharova. Natáčanie, ktoré zastrešila produkcia Boogie Films Praha, prebiehalo v obrovskom akváriu. Efekty vznikali za pomoci 3D makier ponorených do vody a vstrekovaním a miešaním farieb, gélov a farebných flitrov.

 

Vizitka kampane

 

Klient: Tatra banka

CMO Tatra banka and Raiffeisen bank: Milada Halová

Head of Marketing Communication department Tatra banka: Alena Popovičová

Senior Brand manager: Dominika Gaburová

Senior Online Manager: Filip Kuchar

 

Agentúra: MADE BY VACULIK

Creative director: Milan Bielik

Copywriter: Milan Bielik, Timea Juríčková

Art director: Filip Šufliarsky, Michal Nagy, Martin Schurdák

Motion graphic designer: Patrik Pavlis

Senior Account manager: Blanka Stručka Blahová

Online Account manager: Peter Illáš

Strategy director: Alexandra Martináková

Digital Strategy Planner: Marek Krištof

 

Produkcia: Boogie Films

Director: Igor Zacharov

DOP: Igor Zacharov

Photographer: Igor Zacharov

Talent: Hanna Herasymová

Talent: Jiří Bartoš

Executive producer: Jan Hrubec

Producer: Laura Figurová

Production manager: Kristýna Novotná

1st AC: Jan Hofman

Video operator: Václav Kauer

Wardrobe stylist: Dušan Bebčák

Wardrobe assistant: Alena Janků

Make up artist: Sára Skrionya

Art director: Jan Poupě

VFX supervisor: Robin Mikuláš

Gaffer: Jakub Smetana

Foodstylist: Klára Bémová

Studio Mirage

Edit: Igor Zacharov

Sound design a mix: Martin Merc & K2

Music: FatMusic – Viktor Hazard & Juraj Marikovič

Grading: Lucia Kovalová

Online + compositing: Mixpoint

01 - Modified: 2024-10-18 09:46:58 - Feat.: - Title: Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje 02 - Modified: 2024-07-24 09:01:50 - Feat.: - Title: MADE BY VACULIK má novú riaditeľku 03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 04 - Modified: 2024-05-24 06:20:06 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach 05 - Modified: 2024-03-28 07:57:19 - Feat.: - Title: Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:38