Dnes ešte viac ako kedykoľvek predtým záleží na tom, ako všetci spoločne prispejeme k lepšej budúcnosti. Tatra banka ako veľká a zodpovedná značka sa už od svojho vzniku venuje témam, ktoré presahujú jej biznis. Platformu #premodruplanetu, ktorá zastrešuje všetky aktivity súvisiace so zodpovedným prístupom a udržateľnosťou, banka predstavila minulý rok. Táto téma sa pre Tatra banku stáva nosnou a preniká aj do udržateľných inovácií implementovaných do produktov.
"Sme pripravení znižovať zaťaženie našej planéty, ku ktorému vo veľkej miere prispievajú aj moderné technológie, a chceme k ekologickému zmýšľaniu inšpirovať aj našich klientov. Zmysel našej banky nevnímame len v biznise, ale aj v zodpovednosti a v doručovaní výnimočného zážitku pre našich klientov. Sme banka, ktorá prináša digitálny pohľad na svet a ktorá je a vždy bude modrá. Veríme v zodpovedné riešenia a digitálnu budúcnosť. Naše inovácie chceme vytvárať tak, aby nezaťažovali modrú planétu. Našim klientom dávame nástroje na to, aby sa sami rozhodli či a ako chcú prispieť k lepšej budúcnosti našej planéty. Aj preto sme produkty a služby k bežnému účtu obohatili o jedinečné funkcionality smerujúce k trvalej udržateľnosti. Ide o výraznú zmenu „vlajkovej lodi” Tatra banky. Aj preto účet meníme na nový zážitok a balík Tatra PersonalTB sa mení na Účet pre modrú planétuTB,” vysvetľuje Milada Halová, CMO Tatra banka and Raiffeisen bank.
Účet pre modrú planétuTB priamo v aplikácii zobrazí klientovi uhlíkovú stopu nákupov uskutočnených platobnou kartou a inšpiruje ho k zodpovednejšiemu nakupovaniu. Ďalšou novinkou účtu je odmeňovanie za zodpovedný prístup prostredníctvom programu My Benefit #premodruplanetu.
Vynovený účet predstavuje Tatra banka prostredníctvom imidžovej a produktovej kampane v televízii a v produktovej kampane v online priestore. Spot a statementy #premodruplanetu vytvorila agentúra MADE BY VACULIK.
„Tatra banka vždy bola a vždy bude modrá banka. A keďže jej udržateľné aktivity nie sú len zelené, všetko sme zabalili pod platformu #premodruplanetu. V kreatíve sme sa potom hrali v statementoch s ďalšími farbami. Máme pocit, že práve v súčasnom období by sa značky nemali predbiehať iba v hardsellových komunikáciách. V kreatíve sme preto hľadali formu, pri ktorej sa diváci v reklamnom brejku môžu zastaviť a zamyslieť,” Milan Bielik, Creative director MADE BY VACULIK.
Spot vznikol v réžii Igora Zacharova. Natáčanie, ktoré zastrešila produkcia Boogie Films Praha, prebiehalo v obrovskom akváriu. Efekty vznikali za pomoci 3D makier ponorených do vody a vstrekovaním a miešaním farieb, gélov a farebných flitrov.
Vizitka kampane
Klient: Tatra banka
CMO Tatra banka and Raiffeisen bank: Milada Halová
Head of Marketing Communication department Tatra banka: Alena Popovičová
Senior Brand manager: Dominika Gaburová
Senior Online Manager: Filip Kuchar
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Milan Bielik
Copywriter: Milan Bielik, Timea Juríčková
Art director: Filip Šufliarsky, Michal Nagy, Martin Schurdák
Motion graphic designer: Patrik Pavlis
Senior Account manager: Blanka Stručka Blahová
Online Account manager: Peter Illáš
Strategy director: Alexandra Martináková
Digital Strategy Planner: Marek Krištof
Produkcia: Boogie Films
Director: Igor Zacharov
DOP: Igor Zacharov
Photographer: Igor Zacharov
Talent: Hanna Herasymová
Talent: Jiří Bartoš
Executive producer: Jan Hrubec
Producer: Laura Figurová
Production manager: Kristýna Novotná
1st AC: Jan Hofman
Video operator: Václav Kauer
Wardrobe stylist: Dušan Bebčák
Wardrobe assistant: Alena Janků
Make up artist: Sára Skrionya
Art director: Jan Poupě
VFX supervisor: Robin Mikuláš
Gaffer: Jakub Smetana
Foodstylist: Klára Bémová
Studio Mirage
Edit: Igor Zacharov
Sound design a mix: Martin Merc & K2
Music: FatMusic – Viktor Hazard & Juraj Marikovič
Grading: Lucia Kovalová
Online + compositing: Mixpoint