StoryEditor

Kooperativa má liek na Dr. Google lekára

23.05.2022, 12:12
Autor:
redred

Našla ho agentúra Muw Saatchi&Saatchi.

Ísť k doktorovi je častokrát náročné, zaberá to veľa času a musíme si kvôli tomu neraz brať v práci voľno. Preto máme tendenciu hľadať pomoc na rôznych internetových fórach. Nevinné zisťovanie diagnózy na Googli však môže viesť až ku kyberchondrii, čo je nový druh hypochondrie. Internet vie zachrániť v mnohých situáciách, ale pokiaľ ide o zdravie, mali by sme to radšej nechať na skutočného odborníka.

Samozvaní lekári na internete vám totiž ochotne prezradia, že vaša bolesť hlavy alebo brucha môže znamenať čokoľvek od prepracovania až po nádor. Na takzvaný Dr. Google fenomén má teraz Kooperativa riešenie. Životné poistenie Profi komplet so službami eDoctor, s ktorým máte vždy k dispozícií lekára na telefóne, druhý lekársky názor či odborníka na duševné zdravie. “Práve v tomto období, kedy sa celkovo mení prístup a spôsob kontaktu s lekármi a odborníkmi všeobecne, bolo pre nás dôležité priniesť pre klientov užitočné a zmysluplné služby. Veríme že ich využijú v rámci nášho životného poistenia," hovorí Zlatica Hartmanová, manažérka marketingovej komunikácie poisťovne KOOPERATIVA.

“Služby eDoctor sme dramatizovali v najnovšom spote v kontraste s rôznymi internetovými odborníkmi. Po inšpiráciu sme nemuseli chodiť ďaleko, pretože rady jednotlivých “špecialistov” sú vyzbierané zo skutočných internetových diskusií na túto tému čo odráža aktuálnosť problému ešte viac. V závere spotu sme poukázali na to, že riešením je na konci dňa vždy iba lekár,” prezrádza copywriter Radimír Mihaylov.

Kampaň bude okrem TV a onlinu nasadená aj v outdoore, na sociálnych sieťach, či v rádiu.

image

Kooperativa, Muw Saatchi@Saatchi

O kreatívu kampane sa opäť postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi, o produkciu Hitchhiker spolu s režisérom Tomášom Rehořekom.

Vizitka kampane:

Klient: Kooperativa – Juraj Mičko, Zlatica Hartmanová

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Strategy Planner: Kamil Charvát

Creative Director: Martin Krafčík

Art Director: Alexander Shuvalov

Copywriter: Radimir Mihaylov

Account Manager: Kristína Sýkorová

Account Director: Zuzana Záziková

Režisér: Tomáš Řehořek

Produkcia: Hitchhiker

01 - Modified: 2025-11-22 09:16:47 - Feat.: - Title: Milujete street food? Nová kampaň Vagusu ho ukazuje tak, ako by ste ho nechceli zažiť 02 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 03 - Modified: 2025-10-10 14:38:36 - Feat.: - Title: Adam Baška: Úroveň slovenskej reklamy je kvalitná, ale case studies by prospela väčšia skromnosť 04 - Modified: 2025-09-24 14:41:11 - Feat.: - Title: Život je plný pohrôm. A tak to má byť, hovorí KOOPERATIVA v novej kampani 05 - Modified: 2025-07-18 09:55:13 - Feat.: - Title: Novinka na Grape. Návštevníkov festivalu privíta aj rozhýbe KOOPERATIVA ARÉNA
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 00:15