Peter Stopiak, Allianz
StoryEditor

Allianz oznámil nového šéfa marketingu

08.06.2022, 14:12

O komunikáciu poisťovne sa bude starať Peter Stopiak.

Univerzálna poisťovňa predstavila nového šéfa marketingu. Odchádzajúceho Juraja Šnirca na pozícii nahradí Peter Stopiak, ktorý sa bude sústrediť najmä na digitálne marketingové aktivity spoločnosti.

Peter Stopiak je skúseným marketérom, v oblasti komunikácie sa pohybuje viac ako 20 rokov. Naposledy, viac ako sedem rokov pôsobil vo VÚB Banke ako Head of Marketing Communication & Online.

Predtým pôsobil v Slovenskej sporiteľni, v O2 a v Sberbank Slovensko. Vyštudoval obchod a marketing na Ekonomickej univerzite v Bratislave.

„Teší ma, že môžem posilniť tím silnej značky akou je Allianz. Chcem nadviazať na naštartovaný proces digitalizácie a s tým súvisiace výraznejšie presmerovanie komunikácie poisťovne na digitálne kanály. Aktuálne finalizujeme spustenie novej globálnej brand komunikačnej platformy. V neposlednom rade sú tu aktivity v rámci spolupráce s Olympijským zväzom, nadácia a zelené témy, ktoré chcem ďalej rozvíjať,“ dodáva Peter Stopiak.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. august 2022 12:57