Nadácia najväčšieho slovenského obchodného reťazca sa pravidelne podieľa na aktivitách vedúcich k rozvoju našich regiónov, uvádza vo svojej tlačovej správe agentúra JANDL, ktorá sa o značku dlhodobo stará.
Prostredníctvom Programu podpory lokálnych komunít COOP Jednota ponúka finančný príspevok na realizáciu vybraných projektov. Každý z víťazných projektov môže získať grant až do výšky 6000 eur. O tom, ktoré projekty grant získajú, rozhodujú zákazníci COOP Jednoty.
Za každý nákup dostane zákazník adekvátny počet hlasovacích žetónov, ktorými môže vo vybraných predajniach zahlasovať za projekty vo svojom regióne. Pri tejto príležitosti pripravila agentúra kampaň.
Program podpory lokálnych komunít prebieha vo dvoch fázach, pričom obe dostali svoju vlastnú reklamnú kampaň. V prvej fáze sme videli baču a honelníka z reklám COOP Jednoty, ako prostredníctvom ampliónu vyzývali občanov a obce, aby prihlásili svoje projekty.
Kampaň druhej fázy bola zameraná na hlasovanie za vybrané projekty. Ako to už chodí, honelník si inštrukcie baču vysvetlil po svojom, čím vyvolal malý rozruch v parku. Deti i seniorov zaskočil, ako si pripravoval svoj hlas.
Kampaň už tradične pripravila reklamná agentúra JANDL, ktorá stojí za konceptom „Bača a honelník“ a už 14. rok ho rozvíja. Výrobu televízneho spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO.
Vizitka kampane:
- Klient: COOP Jednota
- Agentúra: JANDL
- Creative Director: Ján Fajnor
- Art Director: Pavel Gajdoš
- Copywriter: Karol Thiry
- Stratég: Patrícia Reichlová
- Account Director: Rastislav Kuttner
- Account Manager: Lucia Bocová
- Account Executive: Martin Hudák
- Media planners: Matej Macho
- Produkcia: Kimono