Ad Stars je festival v Južnej Kórei, ktorý sa koná už viac ako 14 rokov. Oceňuje kreativitu, technológie a inovácie. Na tohtoročný zoznam finalistov sa dostali tri slovenské agentúry. Najväčšiu šancu uspieť, čo sa týka počtu shortlistov, má agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá už teraz má na konte osem shortlistov. Agentúra Triad má tri shortlist a agentúra Respcet APP jeden shortlist.
Porota definitívne rozhodne na konci augusta, a to konkrétne 24. augusta. S týmito prácami bojujú slovenské agentúry:
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Práca prihlásená pod názvom: Not An Ideal Home Office
Ak je súčasťou vašej práce mobil či iné elektronické zariadenie, môže sa stať, že vám spadne, či si ich polejete napríklad kávou. V snahe zúfalo zachrániť firemnú elektroniku občas meníme našu súčasnú profesiu a stávame sa niekým iným. Práve tento moment zachytáva kampaňové online video pre ČSOB na poistenie Home office.
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Práca prihlásená pod názvom: Small Business Struggles
V tomto videu ČSOB zobrazuje, ako vás môže potrápiť váš vlastný biznis. Ale nestane sa vám to, ak máte napríklad mobilný POS terminál.
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Práca prihlásená pod názvom: Bear Stopcast
Medvedí stopcast je podcast, ktorý si môžete pustiť, ak nemáte so sebou na turistike rolničku. Nápad vznikol pre klienta Slovak Telekom.
Agentúra: TRIAD
Práca prihlásená pod názvom: Meeting Zombies Live Detector
Úlohou agentúry bolo spropagovať softvér na interakciu s publikom od Slido. Agentúra sa rozhodla urobiť z meetingov, ktoré sa preniesli do domáceho prostredia, živšie stretnutia. Ak ste náhodou na meetingu zaspávali, aplikácia vás zobrazila ako zombíka. Ostatní tak vedeli, že vás majú zobudiť otázkou. Práca je pre Slido.
Agentúra: Respect APP
Práca prihlásená pod názvom: TikToks from the supermarket
Kaufland využil TikTok krátkymi skečmi. Boli natoľko pútavé, že si našli publikum aj v susednom Česku či Maďarsku. Najúspešnejšie video zasiahlo vyše 800 000 ľudí.