StoryEditor

Na kórejskom svetovom festivale získalo Slovensko 12 shortlistov

21.07.2022, 22:05
Autor:
redred

Na zoznam finalistov sa dostali tri agentúry.

Ad Stars je festival v Južnej Kórei, ktorý sa koná už viac ako 14 rokov. Oceňuje kreativitu, technológie a inovácie. Na tohtoročný zoznam finalistov sa dostali tri slovenské agentúry. Najväčšiu šancu uspieť, čo sa týka počtu shortlistov, má agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá už teraz má na konte osem shortlistov. Agentúra Triad má tri shortlist a agentúra Respcet APP jeden shortlist.

Porota definitívne rozhodne na konci augusta, a to konkrétne 24. augusta. S týmito prácami bojujú slovenské agentúry:

 

Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

Práca prihlásená pod názvom: Not An Ideal Home Office

Ak je súčasťou vašej práce mobil či iné elektronické zariadenie, môže sa stať, že vám spadne, či si ich polejete napríklad kávou. V snahe zúfalo zachrániť firemnú elektroniku občas meníme našu súčasnú profesiu a stávame sa niekým iným. Práve tento moment zachytáva kampaňové online video pre ČSOB na poistenie Home office.

 

Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

Práca prihlásená pod názvom: Small Business Struggles

V tomto videu ČSOB zobrazuje, ako vás môže potrápiť váš vlastný biznis. Ale nestane sa vám to, ak máte napríklad mobilný POS terminál.

 

Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

Práca prihlásená pod názvom: Bear Stopcast

Medvedí stopcast je podcast, ktorý si môžete pustiť, ak nemáte so sebou na turistike rolničku. Nápad vznikol pre klienta Slovak Telekom.

 

Agentúra: TRIAD

Práca prihlásená pod názvom: Meeting Zombies Live Detector

Úlohou agentúry bolo spropagovať softvér na interakciu s publikom od Slido. Agentúra sa rozhodla urobiť z meetingov, ktoré sa preniesli do domáceho prostredia, živšie stretnutia. Ak ste náhodou na meetingu zaspávali, aplikácia vás zobrazila ako zombíka. Ostatní tak vedeli, že vás majú zobudiť otázkou. Práca je pre Slido.

 

Agentúra: Respect APP

Práca prihlásená pod názvom: TikToks from the supermarket

Kaufland využil TikTok krátkymi skečmi. Boli natoľko pútavé, že si našli publikum aj v susednom Česku či Maďarsku. Najúspešnejšie video zasiahlo vyše 800 000 ľudí.

image

Skeče na TikToku

 

01 - Modified: 2022-07-20 12:51:30 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO boduje na New York Festivals. Odnáša si striebro 02 - Modified: 2022-07-06 07:17:24 - Feat.: - Title: Epica Awards spúšťa prihlasovanie. Ruské agentúry majú vstup zakázaný 03 - Modified: 2022-07-01 10:06:08 - Feat.: - Title: Poznáme firmy s najzodpovednejším podnikaním na Slovensku 04 - Modified: 2022-06-27 11:41:01 - Feat.: - Title: Inšpirácia z Cannes: Ktorým reklamám z kategórie Film udelila porota Grand Prix 05 - Modified: 2022-06-29 15:33:07 - Feat.: - Title: Young Lions 2022: V kategórii Digital pozvali slovenskí súťažiaci ľudí do komfortnej zóny
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. august 2022 09:31